دکتر دانا آنتار همیشه به دو چیز علاقمند است : علم و کمک به مردم

او فارق التحصیل دبیرستان هنرهای نمایشی شهر نیویورک به عنوان یک کارشناس باله، و بالرین حرفه ای در سراسر کالج و مدرسه پزشکی ادامه داد.

دکتر Antaar از دانشکده هانتیر در شهر نیویورک فارق التحصیل شد.

او تمام کلاسهای مورد نیاز برای علوم غذایی و برنامه متخصصین تغذیه را در برگرفت، اما به جای آن به مدرسه پزشکی درخواست داد. او پذیرفتن دانشگاه هاروارد و جان هاپکینز، دو دانشکده پزشکی در این کشور را به نفع دانشگاه پزشکی کالیفرنیا، دانشکده پزشکی سن دیه (دانشکده پزشکی UCSD) را رد کرد.

دانشکده پزشکی UCSD نیز یکی از مدارس عالی پزشکی کشور است و دارای مزایای بیشتری از یک فرهنگ فعال فیزیکی و شیوه زندگی سالم و بیرونی است.

او روی یک رویکرد پیشگیرانه تر به سلامتی تمرکز کرد. پزشکی پیشگیرانه و جوان سازی که شامل آموزش بیماران خود در رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و استفاده صحیح از مکمل های غذایی بود. در حالی که در عمل، او یک مدرک کارشناسی ارشد فیزیک را به پایان رساند، به عنوان یک متخصص ورزش شناخته شده از کالج آمریکایی پزشکی ورزشی تبدیل شد و به انجمن افتخاری فی کاپا فی پیوست.

او بعدا سه سال اقامت در روانپزشکی در UCSD را تکمیل کرد، که اتصال ذهن و بدن را به تمرین خود اضافه کرد.

دکتر آنتار همچنین به عنوان تنها پزشک زن در هیئت مشاوره پزشکی یک میلیارد دلاری بهداشت و سلامتی شرکت کرده است.

با استفاده از مفهوم “احساس بزرگ وزن”، تجربیات او، کار آزمایشی پیش از آزمایش را برای محصول کاهش وزن طبیعی خود انجام داد.

او به عنوان معاون رئیس آموزش و توسعه محصول برای یک شرکت تغذیه، او تحقیق اصلی در زمینه تغذیه سلول های بنیادی را منتشر کرد.