دکتر وینسنت سی.جیمپاپا جراح بازسازی پلاستیک و همچنین استادیار بالینی جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی راتگرز در نیوبرانزویک، نیوجرسی است؛ او همچنین مدیر مرکز جراحی پلاستیک بین الملل و موسسه Giampapa برای درمان پیری در مونت کلر، نیوجرسی است. درحالی که او در حال حاضر به عنوان سخنگوی و مشاور پزشکی ژنس خدمت می‌کند، او در سال‌های گذشته به عنوان مشاور برای ناسا مشغول به کار بوده است.

دکتر جیمپاپا مدرک دکترای خود را از دانشگاه MT دانشکده پزشکی سینا در نیویورک گرفت؛ علاوه بر این، او دوره پزشکی جراحی پلاستیک با تخصص در جراحی میکروسکوپی و دست در مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک به پایان رسانده است. او عضو کالج جراحان آمریکایی و یکی از پزوهشگران سابق موسسات معتبر دیگری مانند مرکز پزشکی پروبیوتیک کلمبیا در نیویورک است.

دکتر جیمپاپا یکی از اولین پزشکان ضد پیری در جهان است و در بین الملل به عنوان یک نوآور در تکنیک های زیبایی و جراحی جدید و ابزار دقیق شناخته شده است؛ او عضو موسس آکادمی آمریکایی پیری پزشکی است و به عنوان اولین رئیس هیئت آمریکایی پزشکی ضدپیری خدمت کرده است.

دکتر پاپا جوایز بسیاری از دولت ایالات متحده برای تکنیک های تحویل فرهنگ سلول منحصر به فرد و همچنین سیستم های تحویل دارویی جدید و طرح های جراحی دریافت کرده است.

او نویسنده کتاب اول پزشکی و پزشکی در مورد داروهای ضدپیری و مدیریت سن برای جراحان زیبایی است.

او پنج کتاب را نوشته است که شامل موارد زیر است:

5 breaking code of Aging and the Anti-Aging solution

5 گام ساده برای تماشای احساس جوان شدن.