“نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس، انتخابی هوشمند”

این محصول (درست مثل چیزی که اکثر شما عزیزان ممکنه در ذهن داشته باشین)، یک نوشیدنی کافئین‌دار و انرژی‌زای ساده نیست. می‌شه گفت ما در کمپانی ژنس – Jeunesse، نسل چنین نوشیدنی‌هایی رو به بالاترین سطح از تکامل رسوندیم. نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس با برخورداری از دو فرمول بازیابنده و تقویتی موجب تنفس دوباره بدن شما عزیزان می‌شه.

مقدمه‌ای بر نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس
__________________________________________________________________________________

با استفاده از آب میوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس از کمتر از 50 کالری انرژی در هر قوطی از این محصول برخوردار هستن. تحت هیچ شرایطی از هیچ طعم‌دهنده، رنگ یا شیرین‌کننده مصنوعی در ترکیبات این نوشیدنی استفاده نشده. وقتی پای نیاز بدن به انرژی در میون میاد، استفاده از نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس، هوشمندانه‌ترین انتخاب ممکن محسوب می‌شه.

ترکیبات به کاررفته در نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس
__________________________________________________________________________________

با برخورداری از بانک ویتامینی قدرتمند شامل ویتامین C، B3، B5، B6 و B12، عصاره برگ چای سبز، عصاره یِربا مِیت و ترکیبات حاصل از گیاه گوارانا و کافئین، نوشیدنی‌های تقویتی  Nevo ژنس به محصولی به تمام عیار برای تامین نیازهای اصلی بدن شما عزیزان نسبت به تامین انرژی و یا نیاز بدن برای آغاز به فعالیت دوباره تبدیل می‌کنه.

مزایای استفاده از ترکیبات موجود در نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس
__________________________________________________________________________________

عصاره برگ چای سبز – Green tea leaf extract
__________________________________________________________________________________

ترکیبات حاصل از برگ چای سبز از مقدار زیادی آنتی اکسیدانت و ترکیبات چربی‌سوز کتچین برخورداره. ارتقای سطح سلامت قلب و افزایش ضریب عملکرد مغز، کمک به عملکرد جگر، کاهش خطر ابتلا به سرطان، ارتقای کیفیت بافت پوست، افزایش قابلیت بازیابی بدن نسبت به عارضه یا بیماری و افزایش ضریب عملکرد بدن در تمرینات ورزشی از فواید دیگه استفاده از این ترکیب گیاهی شگفت‌انگیز محسوب می‌شه.

عصاره برگ یِربا مِیت – Yerba mate leaf extract
__________________________________________________________________________________

ترکیبات حاصل از عصاره برگ یربا میت علاوه بر این‌که به عنوان منبعی غنی از آنتی اکسیدانت‌ها شناخته می‌شن، موجب به ارتقای سطح انرژی و افزایش تمرکز ذهنی شما می‌شن. ارتقای عملکرد فیزیکی بدن، محافظت از بدن در برابر بیماری‌های واگیر، کمک به چربی‌سوزی، ارتقای عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش قند خون و پیشگیری از خطر بروز بیماری‌های قلبی از مزایای دیگه استفاده از این ترکیب گیاهی خارق‌العاده‌ست.

گوارانا – Guarana
__________________________________________________________________________________

گیاهی از آمریکای جنوبی که کافئینی تقریبا دو برابر قهوه رو در خودش جا داده و از 4 الی 5 درصد کافئین برخورداره در حالی‌که دونه‌های قهوه از 1 الی 2 درصد کافئین برخوردارن. علاوه بر تامین انرژی، استفاده از ترکیبات حاصل از این گیاه موجب ارتقای سطح تمرکز، بهبود یادگیری، کمک به کنترل وزن، ارتقای سطح سلامت قلب، قابلیت تسکین درد، ارتقای سطح کیفی بافت پوست و رفع خستگی مفرط می‌شه. علاوه بر تمام مزایای نام برده، این گیاه بمبی غنی از آنتی اکسیدانت هم هست. وجود ترکیبات این گیاه در نوشیدنی تقویتی Nevo ژنس، باعث وجود 80 میلی‌گرم کافئین در هر قوطی از این نوشیدنی می‌شه.

مزایای ترکیبات ویتامینی به کاررفته در نوشیدنی‌های تقویتی Nevo ژنس
__________________________________________________________________________________

ویتامین C: ویتامین C قابل حل در آب که با نام آسکوربیک اسید هم شناخته می‌شه. یکی از اصلی‌ترین ترکیبات موردنیاز به جهت بازیابی، رشد و گسترش بافت اندام‌های بدن، ارتقای سطح کیفی بافت پوست، تولید کلاژن و ارتقای عملکرد سیستم ایمنی بدن.

ویتامین B3: هضم آسانتر غذا، پیشگیری از عارضه‌های حاصل از کمبود ویتامین B3، ارتقای سطح کیفی بافت پوست، کاهش علائم آرتروز، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سلامت ذهن و پیشگیری از ابتلا به دیابت؛ ویتامین B3 رو به یکی دیگه از فاکتورهای ارزشمند این محصول تبدیل می‌کنه.

ویتامین B5: این ویتامین به شدت قدرتمند که بیشتر با نام اسید پنتتونیک – Pantethonic acid شناخته می‌شه علاوه بر کمک به ساخت گلبول‌های قرمز خون، کمک به ساخت هورمون‌های استرس و سکس، هدایت جریان هاضمه در بدن و مدیریت کلسترول خون در بدن؛ موجب ارتقای عملکرد ویتامین‌های دیگه هم‌چون ویتامین C، ویتامین B6 و ویتامین B12 در بدن هم می‌شه.

ویتامین B6: این ویتامین که با نام  پیری‌دوکسین هیدروکلرید – Pyridoxine hydrochloride هم شناخته می‌شه، موجب فعل و انفعالاتی در بدن می‌شه که مصرف اون رو به یکی از الزامات روزانه ما تبدیل می‌کنه. این ویتامین موجب ایجاد نشاط و کاهش نشانه‌های دیپرشن – Depression می‌شه، سلامت مغز رو به همراه داره و خطر ابتلا به آلزایمر رو کاهش می‌ده. با ارتقای سطح ساخت هموگلوبین خون از بروز بیماری‌هایی هم‌چون آنمیا (عدم برخورداری از گلبول‌های قرمز کافی برای حمل اکسیژن در خون) پیشگیری می‌کنه، موجب کاهش عوارض جانبی پیش و حین پریود می‌شه و می‌تونه کنترل استفراغ در دوران بارداری رو به همراه داشته باشه.

ویتامین B12: یکی از قدرتمند‌ترین ویتامین‌های موردنیاز برای بهبود سلامت کلیه‌ی سلول‌های و اعصاب بدن که موجب رفع هرگونه مشکل ژنتیکی درانواع سلول‌ها می‌شه. هم‌چنین موجب پیشگیری از بروز نوعی آنمیا آنمیا (عدم برخورداری از گلبول‌های قرمز کافی برای حمل اکسیژن در خون) با نام مگالوباستیک آنمیا – Megalobastic anemia می‌شه که منجر به بروز خستگی مفرط و احساس ضعف در افراد می‌شه.

عدم وجود ترکیبات مصنوعی: استفاده از آب میوه‌های طبیعی، عدم استفاده از طعم‌دهنده یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی، این محصول رو به بمب سلامتی بدون عوارض جانبی، برای بدن همه‌ی شما عزیزان در هر سن و از هر جنسی تبدیل کرده.

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

هر شِل – Case از نوشیدنی‌های تقویتی Nevo شامل 24 قوطی از این نوشیدنی خارق‌العاده‌ست که 4 طعم اوریجینال اون یعنی لیمو-زنجبیل، انگور آسایی، میکس بری و هلو انبه، توسط تیم ژنس کر – Jeunesse care (ما) خدمت شما عزیزان عرضه می‌شه.

مصرف پیش‌فرض این نوشیدنی شامل روزی 1 الی 2 قوطی می‌شه و از اون‌جایی که ویتامین‌ها و کافئین از ترکیبات پایه این نوشیدنی هستن، مصرف بیش از 3 یا نهایتا 4 قوطی از این نوشیدنی در روز به شما عزیزان پیشنهاد نمی‌شه و بهتره برای حفظ سلامتتون، از انجام چنین کاری پرهیز کنین.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، یا انتخاب بهترین موارد از محصولات ان وی ژنس – Jeunesse NV متناسب با رنگ پوست، نوع و رنگ میک آپ روزانتون، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal