نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس

نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس – M1ND، جرعه‌ای از نبوغ”

فراموشی از جمله اتفاقاتی هست که به سراغ افراد برخوردار از قدرتمندترین حافظه هم می‌ره و هیچ‌یک از ما از این پدیده‌ی عذاب‌آور در امان نیستیم. هیچ‌وقت نمی‌دونیم و نخواهیم فهمید که فراموشی چه زمانی به ما حمله‌ور می‌شه تا پیش از زمانی که منجر به از یاد بردن اسامی، رویداد‌ها، رمز کارت بانکی و اطلاعاتی که در انجام فعالیت‌های روزانه کمکمون می‌کنن می‌شه. میزانِ احساس شرمساری و بعضا عصبانیت حاصل از این فراموشی در بعضی از این مواقع توصیف‌ناپذیر خواهد بود.

جدای از این، به لطفِ 34 گیگابایت اطلاعاتی که به‌صورت میانگین و به طور روزمره به‌واسطه‌ی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و خبری و در یک کلام توسط رسانه و مردم ما رو بمبارون می‌کنن، فراموشی، اتفاقی کاملا بدیهی به حساب میاد. در نتیجه، حالا که از بدیهی بودن این امر اطلاع کامل داریم؛ بهترین راهکار برای مقابله با اون پیشگیری از بروز مجدد پدیده‌ای ناراحت کننده به اسم فراموشیه! و اما سوال اصلی اینه که آیا چنین چیزی امکان‌پذیر هست یا خیر.

مقدمه‌ای بر نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس – M1ND
__________________________________________________________________________________

نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس  – M1ND یکی از معدود محصولات جهانیِ موثر در این زمینه محسوب می‌شه. این محصول با استفاده از تکنولوژیِ سلول‌های بنیادین ژنس، به کمک ما میاد تا ما رو در کاهش حواس‌پرتی‌های روزمره و ارتقای سطحِ عملکرد حافظه یاری کنه. در این عنوان به شناخت ترکیبات موثر در این محصول، تاثیر اون بر بدن انسان، اعتبارسنجیِ تاثیر محصول مایند بر اساس آزمایشات کلینیکی و ارائه اطلاعات مصرفی محصول خواهیم پرداخت.

مزایای ترکیبات مورد استفاده در نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس – M1ND
__________________________________________________________________________________

نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس
  • مقابله با حواس‌پرتی
  • جلوگیری از ابتلا به آلزایمر
  • مناسب برای مبتلایان به اوتیسم
  • احساس شادی و جلوگیری از افسردگی
  • تمرکز بر وظایف محوله و امور روزمره
  • انتخاب کلمات صحیح حین ارائه و حرف زدن
  • کاهش استرس و افزایش آرامش اعصاب و روان
  • عدم حواس‌پرتی حین انجام امور و وظایف روزمره
  • ارائه‌ی بهترین ورژن از حافظمون با یادآوری تقریبا همه‌چیز

از جمله مزایای استفاده از ترکیبات ویژه‌ی موجود در نوشیدنی تقویت حافظه‌ مایند ژنس هستند.

این محصول حاوی GABA، N-Acetyl L-Tyrosine، ال-تیانین L-Theanine و CERA-Q است. این محصول حاوی GABA، N-Acetyl L-Tyrosine، ال-تیانین L-Theanine و CERA-Q است. CERA-Q ماده‌ای حاصل از سیلک پروتئین هایدرولیسات – silk protein hydrolysate هست. محصول پروتئینی رقیق‌شده‌ای‌ که از پیله‌ی کرم‌های ابریشم به دست میاد. این دو ماده به تقویت حافظه‌ی انسان و ارتقای عملکرد حافظه در ثبت، ضبط و یادآوری کلمات و عبارات کمک می‌کنن.

ارزیابی صحت اعتبار نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس – M1ND
__________________________________________________________________________________

نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس

سطح هوشی با استفاده از تست وکسلر – VEKSLER برای بزرگسالان در کُره با نام K-WAIS شناخته می‌شه. تعیین این سطح هوشی بر اساس برگزاری مراحل خاص امتحانی صورت می‌گیره و بر اساس ارزیابی حافظه، تمرکز، قدرت تفکر، عملکردهای مرتبط با مغز و پیکربندی فرایند بصری، به ارزیابی عملکردهای شفاهی (کلامی) و غیرشفاهی (غیرکلامی) افراد می‌پردازه.

با انجام ارزیابی به‌وسیله‌ی پرسشنامه‌ی رسمیِ K-WAIS، به‌طور کاملا چشمگیری نقشِ ماده‌ی CERA-Q در تقویت عملکرد و پتانسیل حافظه‌ی شرکت‌کنندگان مشخص شده. در ادامه باتوجه به اختلاف دوز مصرفی سه گروه از داوطلبینِ شرکت‌کننده، عملکرد افرادی که بالاترین دوز نوشیدنی رو مصرف کرده بودن نسبت به دیگر شرکت‌کنندگانی که از دوز پایین‌تری بهره‌مند بودن یا ماده‌ای فیک و مشابه با نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس  – M1ND رو مصرف کرده بودن، به‌طور چشمگیری مشخص بود.

نکته: نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس در بیش از 7 آزمایش کلینیکی امتحان خودش رو پس داده و به عنوان محصولی کارآمد در زمینه‌ تقویت و ارتقای سطحِ عملکرد حافظه محسوب می‌شه.

اطلاعات مصرفی محصول __________________________________________________________________________________

هر دوز مصرفی از نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس  – M1ND – شامل 1 اُنس (معادل 30 میلی‌لیتر یا گرم) از این ماده خواهد بود.

برای برخوردار از تاثیرات شگفت‌انگیز نوشیدنی تقویت حافظه مایند ژنس  – M1ND – میانگین مصرف روزانه برای این نوشیدنی به‌طور متوسط بین یک الی دو پک در روز مشخص شده و طریقه‌ی مصرف اون مثل بقیه مکمل‌های غذایی پک‌دار از بسته به دهان صورت می‌گیره.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و بهداشتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.
مقالات مرتبط با نوشیدنی تقویت حافظه مایند M1ND:

نوشیدنی کلاژن‌ساز Naara ژنس
نوشیدنی تقویت حافظه M1ND ژنس
نوشیدنی تقویت سلامت و قوا Revita BLU

منبع: Jeunesseglobal