“روز‌ها، همچون الماس بدرخشید”

لوسیون مرطوب‌کننده روزانه لومینس ژنس

در سری عناوین مربوط به محصولات لومینس ژنس سعی داریم تا بهترین‌ محصولات ژنس برای پاکسازی، آبرسانی، جوانسازی، فرم‌دهی و زیباسازی صورت رو به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به معرفی و ارزیابی لوسیون مرطوب‌کننده روزانه لومینس ژنس.

همونطور که همه‌ی ما می‌دونیم، در صورت قرار گرفتن در برابر عوامل آسیب‌رسان پوست همچون سرما و خشکی، گرمای شدید دمای هوا، حرارت، نور خورشید، آلودگی، لوازم آرایشی نامناسب یا تقلبی و دیگر عوامل اینچنینی؛ پوست صورت اولین و آسیب‌پذیرترین عضو بدن به حساب میاد.

در سری مقالات لومینس ژنس سعی در این داریم که علاوه بر معرفی محصولات مخصوص پاکسازی و جوانسازی صورت لومینس ژنس، به ارزیابی نقش محصولات لومینس در سلامت و زیبایی پوست بپردازیم.

مقدمه‌ای بر لوسیون مرطوب‌کننده روزانه لومینس ژنس
__________________________________________________________________________________

محافظت از پوست در برابر پیری زودرس با مرطوب کننده پرکاربردی که شامل ترکیبات به‌کار رفته در کرم ضد آفتاب SPF30  می‌باشد؛ از تاثیرات گسترده‌ای بر بافت پوست برخوردار است.  این لوسیون با برخورداری از ترکیباتی سَبُک، مناسب برای انواع بافت پوستی است که فرآیند آبرسانی در بافت پوست رو تحریک می‌کنه و چین و چروک و خشکی بافت پوست صورت رو با بهره‌گیری از APT-200 (ماده ساخته شده انحصاری ژنس) و ترکیبات میوه و عصاره حبوبات کاهش می‌دهد.

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تا به الآن تاثیرات حاصل از استفاده این کرم به‌طور تقریبی از حداکثر دو ساعت پس از استعمال نمایان خواهد شد و تاثیرات طولانی‌مدت حاصل از استفاده از این محصول از حدود دو هفته پس از شروع استعمال محصول قابل مشاهده خواهند بود.

لزوم استفاده از ترکیب APT-200 ژنس در محصولات سری لومینس ژنس – luminesce
__________________________________________________________________________________

ترکیب APT-200 ژنس، ترکیبی انحصاری و ساخت کمپانی ژنس هست که به عنوان یکی از فاکتورهای قدرتمند و پیشرفته محصولات ژنس در زمینه جوانسازی و ارتقای کیفیت بافت پوست محسوب می‌شه و ساختار اون از سلول‌های بنیادین ادیپوز – adipose stem cells یا همون ADSC تشکیل شده. این ترکیب با برخورداری از 200 پُلی پپتاید – polypeptide، از قابلیت به شدت موثری در بازسازی و جوانسازی سلول‌های پوستی و رفع جای زخم و عارضه‌های پوستی برخورداره.

سلول‌های بنیادین ادیپوز – adipose stem cells یا ADSCها، به سلول‌های بنیادینی گفته می‌شه که از چربی‌های استخراج‌شده در عمل‌های لیپوساکشن، آبدومینوپلاستی (یا تخلیه چربی شکم) و کوچک کردن سینه تفکیک می‌شه و از تاثیر به سزایی در ارتقای کیفیت بافت پوست و رشد مو برخورداره.

مزایای استفاده از ترکیبات موجود در لوسیون مرطوب‌کننده روزانه لومینس ژنس
__________________________________________________________________________________

  • استفاده از ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب SPF30، محافظت گسترده پوست در برابر اشعه‌های خورشید
  • بازسازی بافت پوست با بهره‌گیری از ترکیب خاصی از میوه‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها
  • برخورداری از پوستی نرم و لطیف با تحریک و هدایت فرآیند آبرسانی
  • عاری از ترکیبات شیمیایی ناملایم و خشک کننده، فتالات، پارابن و سولفات
  • عاری از هرگونه روغن یا ترکیبات روغنی
  • تسریع فرآیند آبرسانی پوست

ترکیبات به‌کار رفته در لوسیون مرطوب‌کننده روزانه لومینس ژنس
__________________________________________________________________________________

عصاره‌های حاصل از عدس، هندوانه و سیب – به منظور افزایش 85درصدیِ سطحِ آبرسانی پوست در حداقل زمان ممکن (به‌طور تخمینی 2 هفته).

عصاره جلبک دریایی قرمز – سریعا در بافت و روزنه‌های پوستی جذب می‌شه، از اینرو منجر به شکب‌گیری یک سطحِ عالی و طبیعی برای آبرسانی در بافت پوست می‌شه.

عصاره جلبک دریایی آبی – عامل طبیعی محافظت در برابر اشعه‌های UVB و UVA.

ترکیب عامل رشد؛ ترکیب انحصاری محصولات لومینس – مواد اولیه‌ قدرتمندی که به بافت پوست کمک می‌کنه تا به سطح استاندارد پروتئین مناسب برای پوست برسه.

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

صبح‌ها، با لوسیون پاک‌کننده و جوانسازی لومینس ژنس پاکسازی کنید، سرم جوانسازی سلولی لومینس ژنس رو مورد استفاده قرار بدید. در ادامه از لوسیون روشن‌کننده لومینس ژنس جهت بهبود درخشندگی و لطافت بافت پوست صورت استفاده کنید. لوسیون مرطوب‌کننده روزانه رو به‌‎طور مرتب و 15 دقیقه قبل از قرارگرفتن در مقابل نور خورشید مورد استفاده قرار بدید.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal