“خودِ زیبا و شادابتون رو با مصرف کرم ایجلس لومینس ژنس به نمایش بذارید”

کرم Instantly Ageless ژنس

افزایش سن و بروز نشانه‌های کهولت سن هم‌چون چین و چروک صورت، چیزی نیست که بتونه باعث نگرانی ما یا از دست دادن امیدمون نسبت به زندگی بشه. این ما هستیم که با دیدگاه و چشم‌انداز خودمون نسبت به کسی که هستیم و چیزی که از خودمون به نمایش می‌ذاریم، تعیین‌کننده جوانی و نشاط بیشتر در بدنمون هستیم.

برخورداری از سلامتی و زیبایی در تمام مراحل زندگی حق همه‌ی ماست. از سال‌ها پیش تا به حال کمپانی ژنس – Jeunesse سعی داشته تا با بهره‌گیری از متد به‌روز و پیشرفته در علم سلول‌های بنیادین به یاری شما عزیزان بپردازه. تیم ژنس کِر – Jeunesse Care به عنوان تنها نماینده‌ی مجاز فروش محصولات ژنس،  اینجاست تا بهترین‌های ژنس رو در اختیار شما که لایق بهترین‌ها هستین قرار بده.

فرایند پیری و بروز چین و چروک در صورت، لزوم استفاده از کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless
__________________________________________________________________________________

کاهش سطح ترشح کلاژن در بافت پوست منجر به خشکی، کاهش لطافت و در نهایت بروز چین و چروک و پوست و افتادگی در نواحی مختلفی از پوست می‌شه. بروز چنین اختلالات هورمونی در غدد ترشحی بدن منجر به افزایش آثار کهولت سن می‌شه.

کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless با بهره‌گیری از مواد اولیه‌ی فرآوری شده به‌واسطه‌ی تکنولوژی به‌روزِ کمپانی ژنس – Jeunesse، با سرعت بسیار بالایی موجب همجوشی با چین و چروک و رفع آثار کهولت سن می‌شه تا شما عزیزان قادر باشید بهترینِ خودتون رو در برابر همه به نمایش بذارید.

نحوه استفاده از کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless
__________________________________________________________________________________

به‌منظور پنهان کردن چین و چروک اطراف چشم و خطوط کلیه نواحی صورت بعد از شستشوی صورت و قبل از استفاده از لوازم آرایشی، یک لایه نازک از کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless رو روی نوک انگشتمون قرار می‌دیم و به آرومی و با ضربه‌های کوچک سر انگشت سعی می‌کنیم اون رو در محل مورد نظر پخش کنیم و منتظر بشیم تا جذب بشه.

کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless حاوی ترکیبات آرجرلین هست که با مکانیزمی شبیه به بوتاکس اما با عملکردی متفاوت، با ریلکسیشنِ عضلاتِ ناحیه‌‌ای که کرم روی اون مالیده شده؛ تاثیر مشابهی با بوتاکس رو بدون نیاز به تزریق و عوارض جانبی ایجاد می کنه.

این محصول میکروکرمی با مولکول‌های بسیار ریز و بافت مخملی هست که حاصل از آمیزش ترکیبات ریزمولکولی هست با بروز میکرومکانیزم‌های بهبود دهنده‌ی بافت پوست، سرعت اثربخشی ترکیبات موجود در کرم رو به حداکثر دو دقیقه می‌رسونه که باعث همجوشی بالای این کرم و عاری بودن اون از هرگونه عوارض جانبی می‌شه.

در ادامه باهم به بررسی این محصول معجزه‌آسا خواهیم پرداخت.

عملکرد کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless مخزنی کوچیک با کاربردهایی بسیار زیاد
__________________________________________________________________________________

کرم Instantly Ageless ژنس
  1. از بین بردن چین و چروک‌های اطراف چشم
  2. اطراف ابروها
  3. چین و چروک بالای گونه
  4. پُف زیر چشم و چین اطراف چشم
  5. روزنه‌های پوستی

مزایای استفاده از ترکیبات به‌کار رفته در کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless
__________________________________________________________________________________

ایجاد اثر لیفت و برخورداری پوست از بافتی صیغلی در ناحیه‌ی مصرف کرم، از جمله تاثیرات چشمگیر استفاده از این محصول محسوب می‌شه. بافت مخملی و نرم حاصل از مواد اولیه‌ی بسیار کارآمد موجود در این کرم موجب ایجاد بافتی نرم در پوست و افزایش سطحِ رطوبت پوست می‌شه که این آثار شگفت‌انگیز رو تنها حداکثر تا دو دقیقه پس از استفاده برای شما عزیزان به ارمغان میاره.

استفاده از ترکیبات آرجرلین در این محصول، ترکیباتی شامل سیلیکات نیز در کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless وجود دارن، که به رفع تیرگی و حلقه‌های سیاه دور چشم کمک می‌کنن. این ﻣﺤﺼﻮل به ‌شکل میکروکرم ﻋﺮﺿﻪ می‌‌شه ﻛﻪ باعث جذب سریع کرم در بافت پوست خواهد شد. ترکیبات این محصول به‌طور چشمگیری موجب کاهش پُف زیر چشم و خطوط چین و چروک نواحی مختلف پوست، چین خوردگی و روزنه‌های بزرگ ایجاد شده در صورت می‌شن.

پس از استفاده از کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless به علت برخورداری از بافتی مخملی، پوستی صاف و عاری از هرگونه خط و چین و چروک برای شما عزیزان به ارمغان میاره که به راحتی قادر به استفاده راحت‌تر از لوازم آرایشی و انجام میک‌آپی بی‌نقص خواهید بود. این‌محصول پر فروش و محبوب مورد علاقه مِیک‌آپ آرتیست‌ها، گریمورها، بانوان و آقایانی هست که به هیچ عنوان حاضر به پذیرش ریسک تزریق بوتاکس یا استفاده از عمل‌های تهاجمی یا نیمه‌تهاجمی لیفت صورت نیستن.

نکته: ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻧﺘﻴﺠﻪ ماندگاری برای این محصول در شرایط آب و هوایی گرم حداکثر تا 6 ساعت و و در شرایط آب و هوایی سرد تا حداکثر 12 ساعت تخمین زده می‌شه.

فهرست ترکیبات به‌کار رفته در کرم ایجلس لومینس ژنس – Luminesce Instantly Ageless
__________________________________________________________________________________

  • آب
  • سیلیکات سدیم
  • سیلیکات آلومینیوم منیزیوم
  • اَسِتیل هِگزاپِپتایل
  • فِنوکسی‌تانول
  • اتیلِکسیل گِلیسیرین
  • Yellow 5 (CI 19140)
  • Red 40 (C116035)

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

هر بسته از کرم Instantly Ageless ژنس حاوی 25 مخزن از این محصول خواهد بود. برای هر بار مصرف این کرم تنها لازمِ از دستورالعمل زیر پیروی کنیم:

  • به آرومی شروع کنیم به ماساژ یکی از مخازن کرم و گرمش کنیم
  • مقداری خیلی کمی از اون روی انگشتمون قرار بدیم
  • نواحی هدفِ روی پوستمون رو ذره ذره به کرم آغشته کنیم
  • فرصت بدیم تا زمان کافی برای جذب کرم به پایان برسه
  • از شادابی و لطافت پوستمون لذت ببریم 😉

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal