“بهترین حالت موهای خودمون رو با نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس به نمایش بذاریم”

نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس

سریِ ریویل – Reveal که با نام تجاری RVL شناخته می‌شه، از سه محصول طبیعی به منظور پاکسازی، ترمیم، تقویت و ایجادِ حالت ایده‌آل موی سر برخورداره. پکیج مراقبت موی RVL متشکل از شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo – سرم درمانی فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment و اسپری نرم‌کننده چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi perfecting Leave-in Conditioner هستن که توسط تیم ژنس کر – Jeunesse care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی محصولات ژنس در ایران به شما عزیزان عرضه می‌شن.

در این عنوان به بررسی مزایای ترکیبات به‌کار رفته در نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner فهرست کامل ترکیبات موجود در این شامپو و اطلاعات مصرفی این محصول می‌پردازیم.

پیش‌نیاز استفاده از محصولات آرایشی-بهداشتی مو __________________________________________________________________

شکی در این نیست که هر یک از ما در موارد زیادی اقداماتی نسبت به مصرف و تعویضِ محصولات آرایشی-بهداشتی مو داشتیم. اگر کمی صداقت بیشتری به خرج بدیم، هنوز هم خیلی‌هامون در انتخاب نوع و برند محصولات این‌چنینی سر در گُم هستیم و هنوز هم که هنوزه نتونستیم اون محصولی که همه-جوره سازگار با آناتومی بدنیمون هست رو پیدا کنیم.

تحت چنین شرایطی ما اطمینانمون نسبت به خرید هر کدوم از برندای لوازم آرایشی و بهداشتی رو از دست می‌دیم و تنها به استفاده از محصولاتی می‌پردازیم که از محصولات دیگه موجود در بازار هستن بهتر بودن. حالا سوالی که به‌وجود میاد اینه که ما، در قالب مشتری چند بار به جستجوی پاسخِ این پرسش پرداختیم: که دقیقا چه محصولی با چه نوع ترکیباتی برای موهای ما مفید، کارآمد و با آناتومی بدنیمون سازگار هست.

پیشنهاد ژنس برای بهداشت، تغذیه و تقویت موی سر، نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس
__________________________________________________________________________________

در ادامه باهم به بررسی جزء به جزء نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner خواهیم پرداخت. شناخت ترکیبات موجود در این نرم‌کننده، لزوم استفاده از این ترکیبات در ساختارِ محصول و نتایج نهایی استفاده از این محصول؛ دقیقا همون چیزی هست که ما به عنوان مصرف‌کننده، پیش از استفاده از هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی به دونستن اون نیاز داریم.

مزایای ترکیبات موجود در نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner
__________________________________________________________________________________

HPT-6 از ترکیبات انحصاری ارائه شده توسط کمپانی ژنس هست که از مخلوط اون با اسیدهای چرب امگا3 به‌منظور حفظ سرزندگی و حالت‌پذیری بافت موی سر در ترکیبات این محصول استفاده می‌شه.

روغن سیاهدانه، بذر کتان و جوجوبا – jojoba از ترکیبات دیگه موجود در این محصول هستن که موجب افزایش استحکام بافت خشک‌شده موی سر و افزایش حالت‌پذیری و قالب‌گیری مو می‌شه.

استفاده از این محصول حس بهتری برامون ایجاد می‌کنه اگر بدونیم که ایجاد حالت نرمی و ابریشمی بافت مو به واسطه‌ی عدم استفاده از ترکیباتی همچون پارابن – Paraben، سولفات (گوگرد) – Solfate، سیلیکون – Silicon و رنگدانه‌ی مصنوعی هست.

نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner موجب طولانی‌تر شدن درخشش موها، بافت ابریشمی مو و ماندگاری رطوبت در بافت مو می‌شه؛ که همه این موارد به لطف استفاده از ترکیبات گیاهیِ سیاهدانه – Fennel flower، انگورفرنگی – Currant، برگ کاری – Glosbe و آزادیرا کِتااندیکا – Halt free (درخت نیم) است.

ترکیبات موجود در نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner __________________________________________________________________________________

نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس
  • بوتیلِن گلیکول
  • پُلی سُربات 20
  • فُنوکسی اتانول
  • آمینو‌اسید‌های سویا
  • روغن دانه‌های فکسی Flaxes
  • گِلیکو پروتئین
  • عصاره مخمر
  • مالتو دِکستِرین
  • پانتِنول
  • اتیل هِکسی گلیسیرین
  • پُلی‌کواتِرنیوم-7
  • اسید ستریک
  • نمک‌های معدنی
  • عصاره‌ی گیاه آکاسیا کُنسینا (شیکاکائی)
  • روغن دانه جوجوبا
  • روغن دانه‌ی نایجلا ساتیوا (گُلِ فِنِل)
  • عصاره‌ اُسیوم تِنوفلورُم (ریحان قدوس)
  • عصاره‌ی گیاه اِمبلیکا (نوعی انگور فرنگیِ هندی)

اطلاعات مصرفی محصول __________________________________________________________________________________

بطریِ نرم‌کننده RVL حاوی 4 اُنس (معادل 120 گرم یا میلی‌لیتر) هست. سریِ اسپری‌شکل بطریِ نرم‌کننده به‌منظور سهولت در استفاده مشتری و پخش یکنواخت محلول نرم‌کننده روی بافت مو طراحی شده. هر چه مراحل آغشته‌سازی مو به نرم‌کننده با صبر و حوصله‌ی بیشتری پیش بره، موهای خوشگل‌تری خواهیم داشت 😉.

نتایج بهتری در استفاده از نرم‌کننده لیو-این چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner خواهیم داشت اگر پیش از استفاده از محلول نرم‌کننده، بطری حاوی محصول رو بین 3 الی 5 ثانیه تکون بدیم. همچنین زمان استفاده از محصول پس از استفاده از شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo و (در صورت استفاده) پس از مصرف سرم درمانی فرق سر RVL خواهد بود.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و بهداشتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت تمایل به مطالعه‎‌ی بیشتر پیرامون سری RVL از محصولات ژنس، مطالعه‌ی عناوین زیر رو به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم:

شامپو چندمنظوره RVL
سرم درمانی فرق سر RVL

منبع: Jeunesseglobal