“طراوت و لطافت رو به بدنمون هدیه کنیم”

در سری عناوین مربوط به محصولات لومینس ژنس سعی داریم تا بهترین‌ محصولات ژنس برای پاکسازی، آبرسانی، جوانسازی، فرم‌دهی و زیباسازی صورت رو به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به معرفی و ارزیابی کرم renewal لومینس ژنس که بیشتر اون رو با نام کرم بادی رینوال لومینس ژنس می‌شناسیم.

همونطور که همه‌ی ما می‌دونیم، در صورت قرار گرفتن در برابر عوامل آسیب‌رسان پوست همچون سرما و خشکی، گرمای شدید دمای هوا، حرارت، نور خورشید، آلودگی، لوازم آرایشی نامناسب یا تقلبی و دیگر عوامل اینچنینی؛ پوست صورت اولین و آسیب‌پذیرترین عضو بدن به حساب میاد.

در سری مقالات لومینس ژنس سعی در این داریم که علاوه بر معرفی محصولات مخصوص پاکسازی و جوانسازی صورت لومینس ژنس، به ارزیابی نقش محصولات لومینس در سلامت و زیبایی پوست بپردازیم.

مقدمه‌ای بر کرم بادی رینوال renewal لومینس ژنس
__________________________________________________________________________________

ترکیب اصلی مورد استفاده در فورمولاسیون قدرتمند این کرم، ترکیب APT-200 انحصاری ژنس هست که تقریبا در تمامی محصولات سری لومینس ژنس مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، ترکیبات حاصل از میوه و شیره حبوبات غنی‌سازی شده به مرطوب‌سازی پوست کمک می‌کنه و تنظیم رنگدانه‌های پوست صورت و روشنی پوست صورت رو به ارمغان میاره.

این کرم با بهره‌گیری از ترکیبات مخصوص آبرسانی باعث پدیدار شدن پوستی عاری از هرگونه نشانه‌های پیری می‌شه که از اهداف استفاده از این کرم لوکس محسوب می‌شه. استفاده از این محصول فدرتمند، ظاهری جوانتر با تاثیری طولانی‌تر رو برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

لزوم استفاده از ترکیب APT-200 ژنس در محصولات سری لومینس ژنس – luminesce
__________________________________________________________________________________

ترکیب APT-200 ژنس، ترکیبی انحصاری و ساخت کمپانی ژنس هست که به عنوان یکی از فاکتورهای قدرتمند و پیشرفته محصولات ژنس در زمینه جوانسازی و ارتقای کیفیت بافت پوست محسوب می‌شه و ساختار اون از سلول‌های بنیادین ادیپوز – adipose stem cells یا همون ADSC تشکیل شده. این ترکیب با برخورداری از 200 پُلی پپتاید – polypeptide، از قابلیت به شدت موثری در بازسازی و جوانسازی سلول‌های پوستی و رفع جای زخم و عارضه‌های پوستی برخورداره.

سلول‌های بنیادین ادیپوز – adipose stem cells یا ADSCها، به سلول‌های بنیادینی گفته می‌شه که از چربی‌های استخراج‌شده در عمل‌های لیپوساکشن، آبدومینوپلاستی (یا تخلیه چربی شکم) و کوچک کردن سینه تفکیک می‌شه و از تاثیر به سزایی در ارتقای کیفیت بافت پوست و رشد مو برخورداره.

مزایای استفاده از ترکیبات به‌کار رفته در کرم بادی رینوال renewal لومینس ژنس
__________________________________________________________________________________

  • تسریع آبرسانی و مرطوب‌سازی پوست بدن
  • ایجاد لطافت حاصل از پاکسازی در بافت پوست بدن
  • ایجاد حس خنکی و تازگی در بافت پوست بدن
  • عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی ناملایم و خشک‌کننده، فتالات و پارابن‌

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

کرم بادی رینوال renewal لومینس ژنس رو به آرومی روی پوست اعضای بدن می‌کشیم و به آرومی ماساژ می‌دیم. بهترین زمان برای استفاده از این کرم پس از حمام خواهد بود که پوست بدن بیشترین پذیرش رو برای حالت آبرسانی داره. مقدار موردنیاز از کرم رو درست مثل لوسیون روی پوست بدن می‌کشیم و تا جایی پوست رو ماساژ می‌دیم که کرم تماما جذب پوست بشه و بقایایی از اون روی پوست باقی نمونه.

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal