“سیاه، یک انتخاب بی نقص است!”

بقیه نوشید‌ها از تاریکی می‌ترسن، اما مکس تو اُ ژنس – MX2O  تاریکی رو با آغوش باز می‌پذیره.

مقدمه‌ای بر نوشیدنی مکس تو اُ ژنس – MX2O
__________________________________________________________________________________

با در بر داشتن بیش از 70 ماده‌ی معدنی و اسید فولویک و اسید هیومیکِ ارگانیک، نوشیدنی مکمل مکس تو اُ ژنس – MX2O ساخته شده تا طول عمر بیشتر، تحرک و ایمنی بیشتر برای بدن شما عزیزان رو به همراه داشته باشه. هر شیشه از این نوشیدنی با بیش از 70 نوع ماده معدنی، فولویک ارگانیک سیاه و اسیدهای هیومیک همراهه.

برخورداری از این سطح از مواد معدنی و مکمل، موجب افزایش آبرسانی در درونی بدن، کاهش اسیدیتی، افزایش تعادل در عملکرد سیستماتیک بدن، تغذیه و تقویت اندام‌های حیاتی با مواد معدنی و در نهایت افزایش سطح انرژی و بازده در فعالیت‌های روزمره می‌شه.

مزایای استفاده از ترکیبات به کار رفته در نوشیدنی مکس تو اُ ژنس – MX2O
__________________________________________________________________________________

آبرسانی (هیدراته‌سازی)

5 برابر ارتقای سطح پالایش درونی بدن تنها با افزایش آبرسانی و هیدراته‌سازی اندام‌های بدن. علاوه بر تغذیه، ارتقا و افزایش سطح پالایش درونی بدن امری حیاتیه که برای ارتقای سطح سلامت و عملکرد سیستماتیک هر چه هماهنگ‌تر بدن به اون نیاز داریم.

تعادل

آلکانین با سطح پِی‌هاش 8.5 کمک می‌کنه که بدن شما در وضعیت تعادل قرار بگیره؛ کاهش اسیدیتی خون و بازگردوندن بدن به سطح نُرمال پس از مصرف هر وعده از نوشیدنی به راحتی قابل تشخیص هست که از موارد موردنیاز دیگه برای عملکرد بهتر و هماهنگی در بدن به شمار میاد.

تغذیه و تقویت

بیش از 70 ماده‌ی معدنی از دل طبیعت به بدن شما عزیزان کمک می‌کنه تا با زندگی در هر نوع شرایطی از جمله زندگی شهری، فشار کاری و برخورداری از هر نوع کمبود مواد معدنی، ویتامین و مواد مغذی حاصل از تغذیه نادرست، به تقویت و محافظت از بدن خودتون بپردازید.

انرژی‌زا

ارتقای سطح پالایش درونی، ایجاد حالت تعادل و هماهنگی در عملکرد سیستماتیک و تغذیه و تقویت اندام‌های حیاتی بدن دقیقا همون چیزهایی هستند که ما برای افزایش سطح انرژی بدن به اون‌ها نیاز داریم. قطعا این پتانسیل تحرکی و افزایش سطح انرژی با وجود عنصری مثل اسید فولیک به بالاترین بازده خودش می‌رسه.

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

هر جعبه از این محصول شامل 12 بطریه که حاوی 16.9 انس از نوشیدنی مکس تو اُ – MX2O می‌شه. مصرف روزانه دو الی سه بطری خنک از این نوشیدنی برای بهره‌مندی از مزایای ترکیبات به کار رفته در اون، به شما عزیزان توصیه می‌شه.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal