نوشیدنی کلاژن‌ساز ناآرا ژنس

“زیبایی با مصرف نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara از درون ما آغاز می‌شه”

نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara از جمله محصولات پرطرف‌دارِ تولید شده‌ی ژنس محسوب می‌شه که شما عزیزان می‌تونین برای بررسی فعل و انفعالات کلاژن در بدنمون و ارزیابی ترکیبات تشکیل دهنده‌ی نوشیدنی کلاژن‌ساز نارا ژنس – Naara در این عنوان با ما همراه باشید. در ادامه به بررسی تاثیر استفاده از ترکیبات اُرگانیکِ موجود در این نوشیدنی خارق‌العاده و غنی خواهیم پرداخت.

کلاژن چیه و چرا به مصرف کلاژن با نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara نیاز داریم؟ __________________________________________________________________________________

نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس - Naara

در هر دهه از زندگی، ما در حدود 30% از سطحِ ترشحِ کلاژن Collagen بدنمون کاهش می‌کنه و در پایان هر دهه از زندگیمون آثار حاصل از کاهش سطح ساخت کلاژن در بدنمون نمایان می‌شه. پس از گذشت سه دهه از دوران جوانی و رسیدن به میانسالی، کم کم سطحِ ساخت و ترشح کلاژن بدن به حدی می‌رسه که سرعت پیدایش چین و چروک به حداکثر و استحکام و رویش مجدد مو به حداقل‌ِ ممکن می‌رسه.

از جمله مواردی که پس از کاهش سطحِ کلاژن برای همه‌ی ما رخ می‌ده، می‌شه به بروز دردهای مفصلی، پیدایش واریس، از بین رفتن لطافت بافت و کاهش بازسازی پوست، کاهش آبرسانی پوست و ضعف و کاهش استحکام در بافت مو و ناخن اشاره داشت.

در نتیجه با بروز چنین فرایند و پیامد‌هایی که پس از اون اتفاق می‌افتن؛ نیاز طبیعی بدن، تعادلی در سطحِ ترشح کلاژن رو از ما طلب می‌کنه که باید از منبعی طبیعی و قدرتمند تامین بشه. منبعی که در مقدار کم و سطحِ بسیار بالا به تامین نیاز بدن به کلاژن بپردازه. پس در ادامه با معرفی نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara، با ما همراه باشین.

نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara در قالب نامی شناخته می‌شه که با ماده‌ی کلاژن و واژه‌ی جوانسازی ارتباط عمیقی داره. نوشیدنِ این محصول که حاوی مقداری بالغ بر 5000 میلی‌گرم تُرومِرین کلاژن – TruMarine Collagen هست، تاثیری آن‌چنان ملموس رو بر پوست، مو و دیگر اعضای بدن به جا می‌ذاره؛ که تنها پس از چهار هفته مصرف این نوشیدنی قادر به مشاهده‌ی آثار اون در بدن خودمون هستیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا باهم به بررسی ویژگی‌ها و جزئیات کامل این نوشیدنی بپردازیم.

ترکیبات نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara
__________________________________________________________________________________

نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara حاوی ترکیبات گیاهیِ نارنگی، آسایی‌بِری – Acai Berry، اسرولا (عصاره تازه ميوه گيلاس)، بلوبِری Blueberry، انار ، ذغال اخته، روغن هسته انگور‌، تمشک و گلوتِن فری است. موارد ذکر شده تنها بخشی از ترکیبات موجود در این نوشیدنی رو تشکیل می‌دن. طعم این نوشیدنی به شیرینی و رایحه اون به خوشبویی نارنگی – Tangerine خواهد بود.

نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس - Naara
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • نیاسین و پانتِتونیک اسید
  • ویتامین B6 (پیروکسین HCL)
  • ویتامین B7 (بیوتین)
  • ویتامین B12 (سیانوکوبالامین)
  • روی (Zink)

خواهد شد.

مزایای ترکیبات به‌کار رفته در نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara
__________________________________________________________________________________

با مصرف بانک ویتامین‌های موجود در نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara به علاوه‌ی منبع غنیِ کلاژنی که در اون قرار داره، افزایشی متعادل و استاندارد در سطحِ کلاژن و ویتامین‌های موردنیاز بدن رخ خواهد داد که از جمله این نتایج اون می‌شه به:

  • افزایش سطحِ نُرمالِ شکل‌گیری کُلاژن
  • افزایش رویش مجدد و کاهش سرعت ریزش موی سر (پرپشت شدن موی سر)
  • افزایش استحکام و سلامت ناخن‌های دست و پا
  • افزایش کشش سطحی و لطافت در بافت پوست و بازسازی پوست بدن
  • کاهش چشمگیر آثار باقی‌مانده از جای زخم، بخیه یا سلولیت – cellulite ناشی از واریس
  • تسکین دردهای مفصلی در صورت استفاده‌ی مداوم از محصول کلاژن

اشاره داشت.

اطلاعات مصرفی محصول __________________________________________________________________________________

نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara، از بسته‌ای مکعبی‌شکل برخورداره که 15 پَک (ساشه) با وزن خالص 0.4 اُنس (معادل 11.8 گرم) برای هر پک، در بازار عرضه می‌شه. با جای دادن 15 پَک وزن خالصِ کل بسته به چیزی معادل 6.2 اُنس (معادل 177 گرم) می‌رسه.

هر وعده مصرفی این محصول با نوشیدن هر یک از پک‌های موجود در بسته همراه خواهد بود، در هر وعده مصرفی از نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara یک پک رو به‌صورت محلول در 200 میلی‌لیتر آب و به‌صورت میان‌وعده مورد استفاده قرار می‌دیم.

به پیشنهاد تیم ژنس کر – Jeunesse care (ما)، تعداد وعده‌های مصرفی در روز می‌تونه حداقل 1 بار و حداکثر 2 بار رو شامل بشه تا نتایج حاصل از مصرف این محصول به خوبی نمایان بشن.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر در تماس باشید.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.
مقالات مرتبط با نوشیدنی کلاژن ساز نارا ژنس – Naara:

نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس
نوشیدنی تقویت حافظه M1ND ژنس
نوشیدنی تقویت سلامت و قوا Revita BLU

منبع: Jeunesseglobal