نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس

“ترکیبات مخصوص سلامتی قلبتون رو با نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve بنوشید”

هم‌زمان با بالارفتن سن و بروز فرسایش‌های درونی در اندام‌های داخلی و ضعیف‌شدن عملکرد سیستم‌های حیاتی بدن، نیاز بدن نسبت به استفاده از منبعی غنی در زمینه ارتقای عملکرد و بازسازی سیستم‌های حیاتی بدن حس می‌شه. در این عنوان سعی داریم تا به معرفی بمب سلامتی ژنس بپردازیم. نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve از ترکیبات به شدت تاثیرگذار و چشمگیری برخورداره که سلامتی، بازیابی و نشاط هر چه بیشتر رو برای بخش‌های درونی بدن ما رقم می‌زنه.

مقدمه‌ای بر نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve
__________________________________________________________________________________

نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve باعث می‌شه تا روزی که زنده‌ایم احساس جوانی و نشاط رو تجربه کنیم. این نوشیدنی حاوی ترکیباتی گیاهیِ ویژه‌ای هست که تقویت شدید سیستم‌های داخلی و حیاتی بدن رو میسر می‌کنه. ریزرو – Reserve به‌طور طبیعی نوشیدنی شیرینی محسوب می‌شه و حاوی آبِ میوه‌هایی هست که در ترکیبات این نوشیدنی به‌کاررفتن.

این نوشیدنی حاوی مواد اولیه‌ای هست که به ترمیم آسیب‌های رادیکالی بدن می‌پردازه و از بروز آسیب‌های سلولی در آینده جلوگیری می‌کنه. با مصرف نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve، سلول‌های بدن ما سالم‌تر و با از طول عمر بالاتری برخوردار خواهند بود که موجب بروز احساس سلامتی و شادابی بیشتر در عملکرد داخلی بدن ما می‌شه.

رِزوِراترول – Resveratrol ماده‌ی مشترک میوه‌های موجود در نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس
__________________________________________________________________________________

“ترکیب مشترکِ موجود در میوه‌هایِ نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس “

رزوِراترول – Resveratrol نوعی آنتی‌اکسیدانت – antioxidant بسیار قدرتمند با فرمول شیمیایی C14H12O3 هست،ماده‌ای بسیار کارآمد که در گیاهانی یافت می‌شه که به‌عنوان ترکیبات اصلی در نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve ژنس مورد استفاده قرار گرفتن. این ماده‌ی سازگار با قلب انسان، تاثیرگذارترین ترکیب ممکن در این نوشیدنی خارق‌العاده به حساب میاد.

مزایای ترکیبات اصلی به‌کار رفته در نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس __________________________________________________________________________________

از نقش حفاظتی رزوراترول – Resveratrol در مواد تشکیل‌دهنده‌ی گیاهان، در تولید نوشیدنی تقویتی ریزرو ژنس – Reserve استفاده شده تا این محصول از فوایدی برخوردار باشه که قطعا مصرف مداوم اون، بدن ما رو به سطحِ بالاتری از سلامتی سیستم‌های درونی ارتقا می‌ده. این محصول:

نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس
ترکیبات اصلی و کمکی موجود در نوشیدنی Reserve ژنس
  • از پُلی‌فِنول(Polyphenol) ‌های سازگار با قلب انسان برخورداره
  • از دهه‌ها تحقیق و بررسی در زمینه‌ی سلول‌های بنیادین برخورداره
  • با همکاری کمپانی ” French Paradox” تولید شده

“سوپر میوه‌های به‌کاررفته در ترکیبات Reserve”

هر یک از میوه‌های به‌کاررفته در نوشیدنی ریزرو ژنس بر اساس:

نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس

تحقیقات دانش‌بنیان گسترده
مقدار مواد مغذی
طعمی بی‌نظیر
انتخاب شدند. این میوه‌های بی‌نظیر عبارت‌اند از:

  • انار
  • بلوبِری
  • گیلاس
  • آسائی بری
  • انگور سیاه

که با

  • آلوئه‌ورا
  • روغن هسته‌ی انگور
  • و عصاره‌ی چای سبز

شیرینی موجود در این نوشیدنی حاصل از قند موجود در میوه‌های به‌کار رفته در اون هست و هیچ اثری از:

  • رنگ‌های خوراکی مصنوعی
  • طعم‌دهنده‌های مصنوعی
  • شیرین‌کننده‌های مصنوعی

در این نوشیدنی وجود نداره.

“حفاظت سلولیِ آنتی‌اُکسیدان‌های موجود در ترکیبات Reserve”

آزمایش‌های سری CAP-e به‌طور واضحی نشان‌دهنده‌ی ارتقای سطحِ حفاظت در برابر فرآیند اُکسیداسیون به‌واسطه‌ی آنتی‌اکسیدان‌های موجود در نوشیدنی Reserve ژنس هستند. این ترکیبات گلبول‌های قرمز خون رو برابر رادیکال‌های آزاد پوشش می‌دن.

پروتکل آزمایشی CAP-e __________________________________________________________________________________

روند این آزمایش به‌صورتی بوده که ابتدا نوشیدنی Reserve در محلول الکل اتیل (محلول در آب) و PBS (غیرمحلول در آب)، ریخته شده است. گولبول‌های قرمز خون، به‌همراه یک تولید‌کننده‌ی رادیکال آزاد پروکسیل (یا به اختصار AAPH) و رنگدانه‌ی فلوروسِنت در هر دو محلول حاوی نوشیدنی Reserve مستقر شدند.

میزان آسیبِ اُکسیداسیونِ حاصل از تماس با رادیکال‌های آزاد، با مشاهده‌ی رنگدانه‌های فلوروسنت صورت گرفت. سپس نتایج حاصل از این آزمایش با نتیجه‌ی حاصل از آزمایش (اسید گالیک یا جوهر مازو) مورد مقایسه قرار گرفت.

نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس
نتایج حاصل از آزمایش CAP-e انجام شده در سنجش محافظت سلولی Reserve

نتایج حاصل از این آزمایش به‌راحتی سطحِ حفاظتِ سلولی آنتی‌اکسیدان‌های موجود در Reserve رو به نمایش می‌ذاره که به‌طور چشمگیری بسیار بالاتر از سطحِ حفاظت سلولی حاصل از آنتی‌اُکسیدانِ مشهورِ گالیک اسید یا جوهز مازو رو شامل می‌شه.

اطلاعات مصرفی محصول __________________________________________________________________________________

هر باکس از نوشیدنی ریزِرو Reserve ژنس، 30 پَکِ 30 میلی‌لیتری (1 اُنسی) رو شامل می‌شه که حجم هر باکس اون رو به 900 میلی‌لیتر می‌رسونه.

هر وعده مصرفی از این نوشیدنی شامل یک پک می‌شه.میانگین مصرف این نوشیدنی به پیشنهاد تیم ژنس کِر Jeunesse Care روزانه یک الی دو پک رو شامل می‌شه.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و بهداشتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.
مقالات مرتبط با نوشیدنی تقویتی ریزرو Reserve:

نوشیدنی کلاژن‌ساز Naara ژنس
نوشیدنی تقویت حافظه M1ND ژنس
نوشیدنی تقویت سلامت و قوا Revita BLU

منبع: Jeunesseglobal