“در اوج قدرت و سلامتی، بهترین خودمون باشیم! “

نوشیدنی Revita BLU ژنس

ساخته شده با بهره‌گیری از متد پیشگام در علم سلول‌های بنیادین؛ نوشیدنی Revita BLU ژنس به‌عنوان محصولی حاوی ترکیبات گیاهی متشکل از جلبک دریایی سبز-آبی، خاخام دریایی (یا باکتورن بری دریایی)، آلوئه‌ورا و آب نارگیل محسوب می‌شه. این محصول نوعی نوشیدنی ترکیبیِ نیروبخشِ که مزشم به خوبی کاراییشه 😉.

مواد اولیه‌ی به‌کار رفته در این نوشیدنی، در شکل و فرم طبیعی خودشون دارای خواص فوق‌العاده‌ای هستند که به‌طور اختصاصی در رویتا بلو Revita BLU به‌کار رفتند و به‌شدت به حفظ نشاط و پشتیبانی از عملکرد سیستم‌های حیاتی بدن کمک می‌کنند.

به محض پرداختن به خواص و ویژگی‌های مواد اولیه‌ اصلی که در ترکیبات رویتا بلو Revita BLU مورد استفاده قرار گرفتند، سریعا به این نتیجه خواهیم رسید که مصرف روزانه این نوشیدنی راهی ایده‌آل برای تنظیم ریتم و سبک زندگیمون خواهد بود.

ترکیبات اصلیِ به‌کار رفته در نوشیدنی Revita BLU ژنس
__________________________________________________________________________________

نوشیدنی Revita BLU ژنس
جلبک دریایی سبز-آبی Blue-Green Algae

ترکیباتی به دست آمده از جلبک‌های سبز-آبی چشمه‌های شمالیِ ناحیه‌ی Oregon، به‌عنوان یکی از غنی‌ترین منابع مغذی روی کره‌ی زمین محسوب می‌شوند.
این گیاه یکی از غنی‌ترین منابع مورد نیاز برای تقویت و افزایش عملکرد بدن انسان شناخته می‌شه تا جاییکه نوشیدنی‌های ساخته شده از این گیاه در 5 نوشیدنی برتر به‌منظور تغذیه‌ی همه‌جانیه‌ی بدن قرار می‌گیرند.

نوشیدنی Revita BLU ژنس
دانه‌های خاخام دریایی Sea Buckthorn Berry

میوه‌ای که به صورت محلی در فلات تبت رشد می‌کنه.
خاخام دریایی نوعی میوه‌ی نارنجی رنگِ ترش‌مزه‌ست که بیش از 1300 سالِ که مورد مصرف اهالی ساکن نواحی فلات تبت قرار گرفته. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به‌عنوان دارویی سنتی مورد مصرف مردم بومی قرار می‌گیره و به‌شدت در حفظ سلامت بدن تاثیرگذاره.
میوه‌ای که شاید تا به امروز بیش از سه چهارم مردم جهان از وجود اون بی اطلاع بودند، حالا به‌عنوان منبعی قدرتمند در تامین سلامت بدن شناخته می‌شه.

نوشیدنی Revita BLU ژنس
آلوئه ورا Aloe Vera

همونطور که ممکنه هممون بدونیم، آلوئه ورا گیاه بومی نواحی استوایی هست که حدود 6000 سال می‌شه که به‌خاطر فوایدی که داره مورد استفاده قرار می‌گیره.
سال‌هاست از این میوه‌ی خارق‌العاده در تولیدات انبوه انواع کرم، ژل، پودر و شربت‌های تقویت سلامت بدن، بهبود بافت پوست و قابلیت بازیابی بدن در سرتاسر دنیا استفاده می‌شه.

مزایای نوشیدنی Revita BLU ژنس
__________________________________________________________________________________

  • ساخته شده با استفاده از متد پیشگام در علم سلول‌های بنیادین
  • فرمولی اختصاصی و برخورداری از ترکیبات گیاهی
  • پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن
  • استفاده از ساشه‌های مجزا به‌منظور سهولت در مصرف

اطلاعات مصرفی محصول
__________________________________________________________________________________

هر بسته 212.1 گرمی (7.5 اُنس) از این محصول شامل 30 ساشه پودری از این نوشیدنی با وزن 7.07 گرم رو شامل می‌شه.

هر وعده مصرف این نوشیدنی شامل یک ساشه بوده و میانگین مصرف روزانه به پیشنهاد تیم ژنس کِر Jeunesse Care یک الی دو ساشه در روز رو شامل می‌شه.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.
مقالات مرتبط با نوشیدنی تقویتی Revita BLU:

نوشیدنی کلاژن‌ساز Naara ژنس
نوشیدنی تقویت حافظه M1ND ژنس
نوشیدنی تقویتی Reserve ژنس

منبع: Jeunesseglobal