“بهترین حالت موهای خودمون رو با سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس به نمایش بذاریم”

سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس

سریِ ریویل – Reveal که با نام تجاری RVL شناخته می‌شه، از سه محصول طبیعی به منظور پاکسازی، ترمیم، تقویت و ایجادِ حالت ایده‌آل موی سر برخورداره. پکیج مراقبت موی RVL متشکل از شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo – سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment و اسپری نرم‌کننده چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi perfecting Leave-in Conditioner هستن که توسط تیم ژنس کر – Jeunesse care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی محصولات ژنس در ایران به شما عزیزان عرضه می‌شن.

در این عنوان به بررسی مزایای ترکیبات به‌کار رفته در سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment فهرست کامل ترکیبات موجود در این شامپو و اطلاعات مصرفی این محصول می‌پردازیم.

پیش‌نیاز استفاده از محصولات زیبایی و بهداشتی مو آر وی ال ژنس – RVL
______________________________________________________

شکی در این نیست که هر یک از ما در موارد زیادی اقداماتی نسبت به مصرف و تعویضِ محصولات آرایشی-بهداشتی مو داشتیم. اگر کمی صداقت بیشتری به خرج بدیم، هنوز هم خیلی‌هامون در انتخاب نوع و برند محصولات این‌چنینی سر در گُم هستیم و هنوز هم که هنوزه نتونستیم اون محصولی که همه-جوره سازگار با آناتومی بدنیمون هست رو پیدا کنیم.

تحت چنین شرایطی ما اطمینانمون نسبت به خرید هر کدوم از برندای لوازم آرایشی و بهداشتی رو از دست می‌دیم و تنها به استفاده از محصولاتی می‌پردازیم که از محصولات دیگه موجود در بازار هستن بهتر بودن. حالا سوالی که به‌وجود میاد اینه که ما، در قالب مشتری چند بار به جستجوی پاسخِ این پرسش پرداختیم: که دقیقا چه محصولی با چه نوع ترکیباتی برای موهای ما مفید، کارآمد و با آناتومی بدنیمون سازگار هست.

پیشنهاد ژنس برای بهداشت، تغذیه و تقویت موی سر، سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس
__________________________________________________________________________________

در ادامه باهم به بررسی سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment خواهیم پرداخت. این سرم از محصولات دیگر ژنس و مکمل شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo محسوب می‌شه که به آرامی و پیوستگی به افزایش جریان آبرسانی پوستِ نواحی فرق و کف سر می‌پردازه. استفاده مداوم از این سرم حالت سرزندگی و سلامت کامل مو رو به مرور زمان به ارمغان میاره.

مزایای ترکیبات به‌کار رفتهسرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment
__________________________________________________________________________________

برخورداری از پوستی سالم در ناحیه‌ سر، موهایی درخشنده و حالت‌پذیری طبیعی، بدون استفاده از مواد غیر ارگانیک و محصولات جور وا جور، حق هر یک از ماست. استفاده از پکیج محصولات مراقب موی آر وی ال ژنس – RVL نیاز شما عزیزان به استفاده از چند محصول رو از بین می‌بره.

استفاده ترکیبات گیاهی و مواد اولیه انحصاری ساخت کمپانیِ ژنس از جمله ترکیب HPT-6 موجب تقویت پوست نواحی کف و فرق سر می‌شه. در نتیجه یکی از مواردی که پس از استفاده از این سرم باهاش خداحافظی می‌کنیم پوسته شدن پوستِ نواحی کف و فرق سر خواهد بود؛ چرا کهسرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment با تقویت پوست این نواحی از لایه‌ لایه بلند شدن پوست سر شما عزیزان جلوگیری می‌کنه.

از جمله دیگر مزایای استفاده از سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment مرطوب‌سازیِ پوست نوحی کف و فرق سر و افزایش حالت درخشندگی طبیعی در بافت موی سر خواهد بود. تاثیر سرم همانند استفاده از روغن‌های براق و تقویت‌کننده‌ی بافت مو خواهد بود که بافت خشک موهای ما رو چرب می‌کنن و علاوه بر حالت‌دهی منجر به براق شدن موی سر می‌شن.

در نتیجه با استفاده ازسرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment تقویت پوست سر و درخشندگی مو رو به‌طور هم‌زمان تجربه خواهیم کرد. و اما برخورداری از آنتی‌اکسیدانت‌ها – antioxidants و ترکیبات گیاهی موردنیاز برای روانسازی و تقویت موی سر از جمله موارد حائز اهمیت در حالت‌پذیری مو محسوب می‌شن که پس از استفاده از این سرم به بالاترین حد خودش می‌رسه.

سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment __________________________________________________________________________________

سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس
  • روغن بذر کتان
  • آمینو‌اسید‌های موجود در سویا
  • گِلیکو پروتیین
  • گلیسیرین
  • سلولوز هیدروکسیتیل
  • گُلوکونولاکتون
  • اسید سیتریک
  • اسید (یا نمکِ) بِنزوئیکِ سُدیم
  • نمک‌های معدنی
  • عصاره‌ی گیاه اِمبلیکا (نوعی انگور فرنگیِ هندی)
  • عصاره‌ی مورایا کوئِنیجی (درخت کاری)
  • روغن دانه‌ی نایجلا ساتیوا (گُلِ فِنِل)
  • عصاره‌ی گیاه آکاسیا کُنسینا (شیکاکائی)
  • عصاره‌ اُسیوم تِنوفلورُم (ریحان قدوس)
  • عصاره‌ی کالِ  Hibiscus Sabdaria (Roselle)
  • عصاره برگ درخت مِلیا آذادیراکتا (درخت نیم)

اطلاعات مصرفی محصول __________________________________________________________________________________

سسرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment حاویِ 1 اُنسِ کامل (حدود 30 میلی‌لیتر) از محلول سرم رو شامل می‌شه که هر یک از لوله‌های حمل سرم شامل مقدار تقریبی 10 میلی‌لیتر از سرم رو پوشش می‌ده. ابتدا این بخش رو با ارائه اطلاعاتی جهت تعویض مخزن سرم شروع می‌کنیم و با دستورالعمل استفاده از سرم به پایان می‌رسونیم.

تعویض مخزن

در صورت به اتمام رسیدن هر یک از مخازن سرم، ابتدا پیستونِ تعبیه شده در مخرن سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment رو در جهت خلاف عقربه‌های ساعت می‌چرخونیم و از مخرن مورد نظر خارج می‌کنیم. سپس مخرن رو به آرومی از درون غلاف سرم خارج می‌کنیم.

به‌منظور آماده‌سازی مخرن جدید، ابتدا ضامنی که مانع از خروج مایع سرم می‌شه رو خارج می‌کنیم و به آرومی در غلافِ سرم جایگذاری می‌کنیم. پیستون رو در انتهای مخزن قرار می‌دیم و برای جایگیری کامل پیستون؛ مجددا پیستون رو در جهت خلاف عقربه‌های ساعت می‌پرخونیم.

نکته: در هر بار استفاده، فشاری که به پیستونِ تعبیه شده در مخزن سرم وارد می‌کنیم، باید در حد یک کلیک روی موس کامپیوتر یا تَپ زدن با نوک انگشت روی صفحه موبایل باشه.

طریقه مصرف

در هر بار پیش از استفاده از سرم آبرسان فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment، محلول درون مخرن رو به مدت 3 الی 5 ثانیه تکون می‌دیم. صرف نظر از اینکه موی سرمون خشک یا مرطوب هست، غلاف رو روی فرقِ سرمون قرار می‌دیم و 2 الی 3 ناحیه از پوست فرق سر که انتخاب کردیم رو به سرم آغشته می‌کنیم.

پس از آغشته‌سازی پوست سر به سرم، نواحی آغشته شده رو به‌خوبی و آرومی ماساژ می‌دیم تا سرم از طریق پوست، جذب رگ‌های کف سر بشه و ریشه‌ی موهامون آغشته به مواد معدنی و ترکیبات سرم بشه. در صورت استفاده از نرم‌کننده‌ی موی چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi-perfecting Leave-in Conditioner ، پس از استفاده از سرم، نرم‌کننده رو روی موهاتون اسپری کنید و از درخشندگی و حالت‌پذیری هم‌زمان موهای زیباتون لذت ببرید.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و بهداشتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون محصول، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت تمایل به مطالعه‎‌ی بیشتر پیرامون سری RVL از محصولات ژنس، مطالعه‌ی عناوین زیر رو به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم:

شامپو چندمنظوره RVL
اسپری نرم‌کننده چندمنظوره RVL

منبع: Jeunesseglobal