“بهترین حالت موهای خودمون رو به با شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس نمایش بذاریم”

شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس

سریِ ریویل – Reveal که با نام تجاری RVL شناخته می‌شه، از سه محصول طبیعی به منظور پاکسازی، ترمیم، تقویت و ایجادِ حالت ایده‌آل موی سر برخورداره. پکیج مراقبت موی RVL متشکل از شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo – سرم درمانی فرق سر آر وی ال ژنس – RVL Scalp Serum Treatment و اسپری نرم‌کننده چندمنظوره آر وی ال ژنس – RVL Multi perfecting Leave-in Conditioner هستن که توسط تیم ژنس کر – Jeunesse care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی محصولات ژنس در ایران به شما عزیزان عرضه می‌شن.

در این عنوان به بررسی مزایای ترکیبات به‌کار رفته در شامپو الترا ریفاینینگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo فهرست کامل ترکیبات موجود در این شامپو و اطلاعات مصرفی این محصول می‌پردازیم.

پیش‌نیاز استفاده از محصولات آرایشی-بهداشتی مو __________________________________________________________________

شکی در این نیست که هر یک از ما در موارد زیادی اقداماتی نسبت به مصرف و تعویضِ محصولات آرایشی-بهداشتی مو داشتیم. اگر کمی صداقت بیشتری به خرج بدیم، هنوز هم خیلی‌هامون در انتخاب نوع و برند محصولات این‌چنینی سر در گُم هستیم و هنوز هم که هنوزه نتونستیم اون محصولی که همه-جوره سازگار با آناتومی بدنیمون هست رو پیدا کنیم.

تحت چنین شرایطی ما اطمینانمون نسبت به خرید هر کدوم از برندای لوازم آرایشی و بهداشتی رو از دست می‌دیم و تنها به استفاده از محصولاتی می‌پردازیم که از محصولات دیگه موجود در بازار هستن بهتر بودن. حالا سوالی که به‌وجود میاد اینه که ما، در قالب مشتری چند بار به جستجوی پاسخِ این پرسش پرداختیم: که دقیقا چه محصولی با چه نوع ترکیباتی برای موهای ما مفید، کارآمد و با آناتومی بدنیمون سازگار هست.

پیشنهاد ژنس کر برای بهداشت، تغذیه و تقویت موی سر، استفاده از محصولات آر وی ال ژنس
__________________________________________________________________________________

در ادامه باهم به بررسی جزء به جزء شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo خواهیم پرداخت. شناخت ترکیبات موجود در این شامپو، لزوم استفاده از این ترکیبات در ساختارِ محصول و نتایج نهایی استفاده از این محصول؛ دقیقا همون چیزی هست که ما به عنوان مصرف‌کننده، پیش از استفاده از هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی به دونستن اون نیاز داریم.

مزایای ترکیبات به‌کار رفته در شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo
__________________________________________________________________________________

­­­­­برخلاف خیلی از شامپو‌های تک‌منظوره که بعضا با هدف افزایش فروش برندهای خوش‌نام آرایشی-بهداشتی روانه‌ی بازار می‌شوند؛ شامپو چندمنظوره‌ RVL از جمله محصولاتی هست که هم‌زمان به پاکیزگی، مرطوب‌سازی و نرم‌کنندگی موی سر منجر می‌شه.

این محصول به طور بدیهی ابتدا به پاکسازی کثیفی و حالت‌دهنده‌های پوست و موی سر می‌پردازه. سپس با روانسازی مو و آبرسانی به بافتِ خشکِ موی سر به ایجاد حالت بدون تحرکِ حاصل از الکتریسیته‌ی ناشی از خشکیِ بافت موی سر خواهد شد. در نتیجه، استفاده از این شامپو منجر به ایجاد بافتی سنگین، بدون تحرک و آماده‌ی حالت‌پذیری خواهد شد.

برخورداری از بافتی نرم و ابریشمی پس از استفاده از این محصول، نه تنها حس خوبِ سلامت مو رو برای شما عزیزان به ارمغان میاره بلکه استحکام پیکره و حالت‌پذیری مو رو به شدت افزایش می‌ده تا نیاز مصرف‌کننده در صورت تمایل به لذت بردن از حالت طبیعی مو یا ایجاد حالت دلخواه بر پیکره‌ی مو رو برآورده کنه.

ترکیبات موجود در شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo __________________________________________________________________________________

این محصول حاوی روغن بذر کتان، شنبلیله و عصاره‌ی گیاه آکاسیا کُنسیناست که باون شیکاکائی – Shikakai هم گفته می‌شه. این ترکیبات هستن که موجب افزایش رطوبت و آبرسانی به بافت خشک مو می‌شن.

علاوه بر ترکیبات گیاهی، این شامپو بانکی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن و موی سر رو در خودش جای داده که با استفاده مداوم از طریق پوست سر جذب خواهند شد.

ایجاد حالت نرمی و ابریشمی بافت مو به واسطه‌ی عدم استفاده از ترکیباتی همچون پارابن – Paraben، سولفات (گوگرد) – Solfate، سیلیکون – Silicon و رنگدانه‌ی مصنوعی است.

دیگر ترکیبات موجود در شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo __________________________________________________________________________________

شامپو چندمنظوره RVL
  • سدیم C14-16 الفین
  • بتائین کوکامیدوپِروپیل (CAPB)
  • گلیسیرین
  • سدیم کوکو‌اَمفواَسِتِیت
  • اسانس
  • الکل بنزیل
  • اسید گلیکولیک
  • Disteareth-75 IPDI
  • روغن دانه‌ی فِلَکس
  • پُلی‌کواترنیوم-10
  • کوکا میدوپُروپیل هیدروکسی‌سلطان
  • پروپانِدیول
  • سدیم هیدروکسید
  • گلیسِراید‌های کاپریک/کاپرِلیک PEG-7
  • تِترا سُدیُم EDTA
  • اسید بنزونیک
  • توکوفِریل اَسِتِیت
  • ترکیب تکمیلی و ساده‌ی روی Zink
  • دی‌هایدرو اَسِتیک اسید
  • عصاره‌ی گیاه آکاسیا کُنسینا (Shikakai)
  • روغن دانه‌ فِنوگری
  • عصاره مُخَمِر
  • مالتی‌دِکستِرین

اطلاعات مصرفی محصول __________________________________________________________________________________

شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo در بطری‌های 8 اُنسی (240 گرم یا میلی‌لیتر) بسته‌بندی می‌شه. در هر بار استفاده از این محصول، موهای خودمون رو به مقدار قابل توجهی از این شامپو آغشته می‌کنیم. موهای سرمون رو از فرق سر به این شامپو آغشته کنیم و از برخورد و آغشتگی پوست سر در تمامی نواحی سر اطمینان حاصل کنیم.

شستشوی مو پس از استفاده از این محصول باید به‌طور کامل صورت بگیره و هیچ مقداری از شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo نباید روی پوست یا موی سر باقی بمونه. در صورت لزوم به پاکسازی مجدد مو، فرآیند استفاده و شستشو رو مجددا انجام خواهیم داد.

در صورت استفاده از پکیج کامل مراقبتی مو RVL، پس از شستشوی کامل مو با استفاده از شامپو الترا ریفاینیگ آر وی ال ژنس – RVL Ultra Refining Shampoo ابتدا با استفاده از سرم درمانی فرق سر RVL به تقویت ریشه و بافت مو می‌پردازیم. سپس قادر به استفاده از اسپریِ نرم‌کننده چندمنظوره‌ RVL به منظور تقویت بافت و حالت‌پذیری پیکره‌ی مو خواهیم بود.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و بهداشتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر در تماس باشید.

در صورت تمایل به مطالعه‎‌ی بیشتر پیرامون سری RVL از محصولات ژنس، مطالعه‌ی عناوین زیر رو به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم:

سرم درمانی فرق سر RVL
اسپری نرم‌کننده چندمنظوره RVL

منبع: Jeunesseglobal