“پروتئین با طعم رویاییِ شکلات!”

محصولات خانواده زِن – Zen، با نام انحصاری زِن بادی – Zen Bodi شناخته می‌شن و سری خاصی از محصولات ژنس هستن که متناسب با نیاز شما عزیزان نسبت به کنترل و کاهش وزن، زیبایی و تناسب اندام (خطی‌کردن اندام‌های بدن) و تغذیه بدن با منابع غنی از پروتئین، مواد معدنی و ترکیبات موردنیاز و الزامی در تغذیه بدن؛ تهیه و تولید شدن. در ادامه به معرفی شیک پروتئینی زِن فیوز چاکلت دیریم ژنس – Zen Fuse chocolate dream، یکی از محصولات قدرتمند از گروه زِن Zen خواهیم پرداخت.

شیک‌های پروتئینی زِن فیوز چاکلت دیریم ژنس Zen Fuse chocolate dream محصولی انحصاری از شرکت تروسل – TruCelle و وِی پروتئین – Whey Protein هستن. این ترکیب پروتئینیِ به شدت مُغَذی به شما عزیزان کمک می‌کنه تا به اهداف خودتون در زمینه کاهش وزن، کنترل وزن و دست‌یابی به وزن ایده‌آل خودتون دست پیدا کنید.

21 گرم پروتئین، 5 گرم فیبر 5 نوع ماده پروبیوتیک مغذی و سالم در هر وعده مصرفی از شیک‌های پروتئینی زن فیوز چاکلت دیریم Zen Fuse chocolate dream، این محصول رو به یکی از 8 محصول قدرتمند زِن Zen از کمپانی ژنس تبدیل می‌کنه

مواد اولیه به‌کاررفته در شیک پروتئینی زِن فیوز – Zen Fuse chocolate dream
__________________________________________________________________________________

  • کنسانتره وِی پروتئین یا وِی پروتئین غلیظ شده Whey protein concentrate
  • ایزومالتو اُلیگوساکارید Isomalto-Oligosacharides
  • میسلار کازائین Micellar Casein
  • شکرِ نِی‌شکر Cane Sugar
  • طعم‌دهنده‌های طبیعی Natural flavors
  • پودر کاکائو فراوری شده و حاوی آلکالی Cacao powder processed with Alkali
  • پودر خامه‌گیر (خامه دهنده) creamer
  • ترکیب پروبیوتیکِ حاوی: باکتری‌های لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، کازائین لاکتوباسیلوس، پلانتاروم لاکتوباسیلوس، بُلگاریوس لاکتوباسیلوس، انیمالیس بیفی‌دوباکتِریوم)
  • نمک
  • ترکیب مخصوص چسبناک (حاوی صغز سلولز، صغز زاناتان، کاراگینان)
  • عصاره برگ شِکربرگ Stevia leaf extract
  • لیسیتین سویا (حاوی شیر و سویا گرفته شده از مواد حاوی لیسیتین)

اطلاعات مصرفی شیک پروتئینی زِن فیوز چاکلت دریم – Zen Fuse chocolate dream
__________________________________________________________________________________

یه اسکوپ از شیک پروتئین زِن فیوز رو با حداقل 8 اُنس (250 میلی‌لیتر) آب ترکیب می‌کنیم. برای برخورداری از بهترین نتایج از مصرف این شیک خوش‌طعم؛ یا باید بین وعده‌های غذایی مصرفش کنیم یا پیش از رفتن به رخت خواب.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal