مقدمه

۱. ریزرو (Reserve) ترکیبی از عالی ترین آنتی اُکسیدانها است که مخصوص ترمیم DNA می باشد.
۲. ریزرو (Reserve) محافظ بسیار قدرتمند سلولی در برابر فرآیند اکسید شدن و آسیبهای رادیکالهای آزاد است که از طریق ایجاد حالت گرسنگی مصنوعی در بدن ( بدون نیاز به کم خوردن) ژنهای سیرتوئین را فعال نموده و در نتیجه بدن ما را در مقابل بیماریهای مربوط به پیری محافظت میکند.

ریزرو

ریزرو (Reserve) یکی از محصولات کمپانی ژنِس هست و رزویراتِرال (Resvertrol) (به زبان فرانسه) یکی از عناصر اصلی این محصول. البته هشت عنصر دیگر هم در این محصول موجود است که عبارت اند از: گیلاس، آلوورا ، انار، چای سبز، تمشک، دانه انگور ، آب انگور و آسای (Acai) ( نوعی میوه شبیه خرما در آمریکای جنوبی). وجه شباهت همه این میوه ها این است که همگی آنها آنتی اکسیدانهای قوی هستند. آنتی اکسیدان به معنی ضد اکسید شدن می باشد و اکسید شدن یعنی زنگ زدن. دقیقا مثل قطعه فلزی که در معرض هوا قرار میگیرد و در نتیجه زنگ میزند. این فرآیند شیمیایی هر بار که اکسیژن در آن دخیل باشد اتفاق می افتد و چون اکسیژن در همه جای بدن ما وجود دارد،‌ بنابراین همه اعضای بدن ما از جمله دی ان ای در معرض اکسید شدن می باشد.
خوشبختانه، در بدن ما آنتی اکسیدانهایی وجود دارد که برای مقابله با اثر مخرب اکسیژن ساخته شده اند اما این برای جبران همه آسیبهای اکسیداسیون کافی نیست، به همین علت بدن ما از آنتی اکسیدانهای خارجی موجود در غذاها استفاده میکند مخصوصا آنتی اُکسیدانهای میوه های رنگی مانند تمشک وحشی، آسای، گیلاس و انگور قرمز که در پوست میوه جای داشته و در واقع برای حفظ میوه در برابر اُکسیداسیون طراحی شده اند.

ریزرو (Reserve) ترکیبی از عالی ترین آنتی اُکسیدانها است که مخصوص ترمیم DNA می باشد. اما برای ترمیم DNA، ریزرو می بایستی به DNA رسیده و بزرگترین مانع ، عبور کردن از غشاء سلول می باشد که عناصر بسیار کمی میتوانند از غشاء عبور کنند. ثابت شده که ریزرو توانایی عبور از غشاء سلول را داراست. آزمون کپ- ایی (Cap-e test) پتانسل نفوذ آنتی اکسیدانهای محصولات طبیعی را سنجیده و به این منظور طراحی شده تا قدرت نفوذ آنتی اُکسیدانها برای محافظت سلول در برابر اکسیده شدن را اندازه گیری کند. محصول ریزرو در آزمون Cap-e نمره ۳۷.۱ در هر سانتی متر مکعب را کسب کرده که حتی فراتر از استاندارد هم هست. ( شناخت محصول ریزرو (Reserve) )

ویژگی ریزرو

افزایش طول عمر ماست. اکنون به توضیح چگونگی این موضوع می پردازیم. این حقیقت علمی در همه جهان ثابت شده که اگر شما ۴۰٪ کالری کمتری مصرف کنید، سی درصد بیشتر میتوانید عمر کنید. چرا مصرف کالری کمتر منجر به افزایش طول عمر می شود؟ از بین بیست الی سی هزار ژنی که درون ۴۶ کروموزم ما جای گرفته اند،‌ تنها ۱۰ درصد آنها بصورت همزمان فعالند و بقیه ۹۰ درصد فقط در زمانهای ضروری فعال می شوند. یکی از زمانهای ضروری زمانی است که ما احساس گرسنگی میکنیم و در واقع گرسنگی باعث فعال شدن ژنی به نام سیرتوئین (Sirtuin) می شود. در نتیجه فعال شدن این ژن، آنزیم های مناسب ترشح شده که تمام کارکرد و سیستم های بدن ما را تسریع می بخشند. همچنین کارکرد سیستم قلبی عروقی ، ایمنی ، مغزی ، تنفسی ، گوارشی و غیره نیز تنظیم و تقویت می شود. اما نکته جالبتر از همه اینجاست که این آنزیمها قدرت پایداری DNA را افزایش داده و جلوی تولید DNA معیوب را میگیرند که این مسئله یک ویژگی خوب برای طول عمر زیادتر می باشد.

مزایا ریزرو

افزایش پایداری بدن، افزایش تعداد میتوکندری ها ( سیستم های تولید انرژی) در سلولهای عضله، تقویت قدرت ماهیچه به همراه ارتقاء سطح هماهنگی آنها، تقویت حافظه، کاهش چاقی، تعدیل میزان اسیدهای چرب و نیز کاهش روند جذب قند در روده ها، تقویت پایداری بدن ما در مواجه با التهاب های مزمن، کاهش التهاب در سطح سلولها
ریزرو بصورت ژل قابل استفاده بوده و این نوع سیستم مصرفی به شکل ژل خوراکی، بسیار اهمیت دارد چرا که سریعا عناصر آن به جریان گردش خون منتقل شده و این موضوع باعث انتشار بهتر در سیستم گوارشی میشود.
شما میتوانید روزی یک تا سه ساشت (sachet) از آن را در هر زمان از شبانه روز مصرف کنید تا از مزایای ضد التهابی ، آنتی اکسیدانی ، آنتی باکتریایی و تاثیرات تنظیم کنندگی قند خون بهره مند بشویم و در نهایت بیشتر زندگی کنیم.
ریزرو (Reserve) محافظ بسیار قدرتمند سلولی در برابر فرآیند اکسید شدن و آسیبهای رادیکالهای آزاد است که از طریق ایجاد حالت گرسنگی مصنوعی در بدن ( بدون نیاز به کم خوردن) ژنهای سیرتوئین را فعال نموده و در نتیجه بدن ما را در مقابل بیماریهای مربوط به پیری محافظت میکند. علاوه بر سایر این موارد، ریزرو (Reserve) به ما انرژی ناگهانی، قوا و تمرکز بهتری میدهد.

شناخت محصول ریزرو (Reserve)

منبع : ویلیام امزلاک ( William Amzallag )
مدیر علمی تولید محصولات کمپانی ژنس ( Jeunesse )


واتساپ