احیای جوانی

خط تولید محصولات ما به شکل کاملا علمی برای رسیدن به این منظور طراحی شده. علم منطقی و صحیح نیازمند توضیح درست و قابل فهم است. ما جوانی را دوباره احیا میکنیم . در نگاه اول ممکن است برای افراد سالمند و پیر استفاده از کلمه جوان کاملا متضاد و تظاهرگونه به نظر برسد . احیای جوانی شیوه جدیدی از زندگی و روند پیری است که بر اساس تجربیات و شواهد کاملا علمی نباشد. تا همین چندی پیش و نه چندان دور همه ما معتقد بودیم که روند پیری نتیجه مستقیم گذر سالهای متمادی زندگی است . و مرگ هم حاصل تاثیر گذر زمان روی ارگانهای بدن و عدم کارایی کافی آنها است . این نوع دیدگاه که به اجتماع ما دیدگاهی القا میکند که زندگی رو به سلسله بخش های زمانی مختلف تقسیم کنیم و به جای ما تصمیم میگیرد که در چه سنی باید بازنشسته بشویم و در چه سنی دیگر یه فرد پیر هستیم . اما امروزه ثابت شده که روند پیری هیچ ارتباطی با گذر زمان ندارد . بلکه نتیجه پیر شدن سلول های بدن است . درون این واحد های ( سلول ) بسیار کوچک و اعجاب انگیز است که زندگی و طول عمر ما ترمیم و احیا میشود ما در بدن مان حداقل 60 تریلیون سلول مختلف داریم که تقریبا همه ی آن ها همسان اند ‌. و توانایی ما برای زنده ماندن و سالم بودن به طور وسیعی به وضعیت و DNA میزان سلامتی سلول ها، هسته سلول دی ان ای میتوکندری و اجزای سلول ها بستگی دارد . این دیدگاه جدید به زندگی به طور بنیادی تصورمان را نسبت به سلامتی تغییر داده است . اما مهمترین وجه روند احیای جوانی اعتقاد قوی به این مسئله است که ما شاهد سونامی پیشرفت تکنولوژی هستیم. و خود نیز در آن نقش داریم .

علم ژنتیک _ درمان ژن _ علم سلولهای بنیادی و پزشکی نانو

به طور اساسی در حال دگرگون کردن ارتباطات ما با تمام جهان است . به تاخیر انداختن روند پیری و مرگ به شکل چشمگیری پیشرفت خواهد کرد . و این امر را مدیون علمی هستیم که دانشمندان ما ان رارهمگرایی ان بی ای سی می نامند . که در اصل ترکیبی از پزشکی نانو _ بایو تکنولوژی _ فناوری اطلاعات و علوم شناختی است . تغییرات منوط به آینده به سرعت درحال افزایش است . نه به شکلی که انسان در گذشته شاهد آن بوده به این معنی است که می توان میلیون ها اطلاعات نهفته DNA تشریح در درون ژنتیک را شناسایی و با آن بتوان علم پزشکی را متحول کرد . پی بردن به خصوصیات ژنتیکی هرکدام از ما میتواند زمینه را برای شخصی سازی علم پزشکی فراهم کند . فقط یک لحظه به این موضوع فکر کنید که قادر باشید همه سلول های اجزای بدنتان را درمان و احیا کنید و همچنین به زودی علم نانو تکنولوژی به ما اجازه خواهد داد تا حتی مولکول ها و اتم های سلول های مان را نیز ترمیم و بازسازی کنیم . این همان روند احیای جوانی است . حتی فراتراز درمان بیماریها و نجات زندگی انسان ها پیشرفت کند. ما میخواهیم تا آن جا که امکان دارد احساس جوانی کنیم . بتوانیم برای همیشه عشق بورزیم و بتوانیم با نتیجه های خودمان بازی کنیم . درحالیکه به تمام آرزو هایمان هم رسیدیم . ژنس یکی از معدود کمپانی هایی است که به پیشرفت آینده تکنولوژی افزایش طول عمر و سلامت چشم دوخته است . وظیفه کمپانی ژنس؛ ارتقای شکل جدید روند احیای جوانی به وسیله تولید محصولاتی است که آن را ممکن می سازد . به معنی سیستم افزایش جوانی است. ( Y.E.S ) سیستمی که رشته محصولاتی را فراهم میکند که همه ی آنها با هدف ترمیم دی ان ای و انرژی لازم آن ها طراحی شده است . ما ژنس و احیای جوانی هستیم .

شناخت سلامتی

از نظر اکثر مردم سلامتی یعنی «بیمار نبودن» . آنها معتقدند که: «من بیمار نیستم ، پس سالم هستم». این تصور به این دلیل که شناسایی همه بیماریهای مزمن سالهای سال زمان میبرد، کاملا اشتباه می باشد. اما امروزه از دیدگاه علمی، سلامتی بر مبنای میزان سازگاری و تعادل بدن نسبت به تغییرات دائمی تعریف شده که از دست دادن این تعادل و سازگاری، باعث کم شدن تدریجی کارایی بدن ما و در ادامه منجر به بیماری و مسن شدن میشود. کمپانی ژنِس (Jeunesse) اهمیت حفظ این تعادل را درک کرده و همه محصولات خود را با این هدف تولید میکند که بتواند در بازسازی تعادل بدن نقش داشته باشد.

در عرض 100 سال بین سالهای 1900 تا 2000، انسان توانسته میانگین عمرش را از 45 به 85 سال برساند، چرا ؟ چون از «سلامتی» بسیار بهتری برخوردار بودیم.
سلامتی همیشه از دغدغه های مهم بشر بوده و البته در جوامع مختلف تعریف متفاوتی داشته است. بعنوان مثال یونانیان باستان معتقد بودند که سلامتی نتیجه برخورداری از یک تناسب فیزیکی کامل است. برای سرخپوستان، سالم بودن، به معنای هماهنگی با طبعیت بوده و چینیان باستان معتقد هستند که سلامتی همان بازخورد انرژی حیاتی است که به ان ” چی ” (Chi) میگویند. دیدگاه غربی ها هم بیشتر روی بیماریها و درمان آنها متمرکز بوده است. بر اساس چنین مفهومی و طبق علم و آزمایشات گوناگون ، زندگی میلیونها انسان نجات پیدا کرده و به تبع ان طول عمر نیز افزایش چشمگیری داشته است. این افزایش عمر فوق العاده، بینش جدیدی را به جامعه ما تزریق نموده که روی درمان بیماریها و نجات زندگی بنا نشده ، بلکه بیشتر روی کیفیت زندگی کردن ما متمرکز است.
از نظر اکثر مردم سلامتی یعنی «بیمار نبودن» . آنها معتقدند که: «من بیمار نیستم ، پس سالم هستم». این تصور به این دلیل که شناسایی همه بیماریهای مزمن سالهای سال زمان میبرد، کاملا اشتباه می باشد. اما امروزه از دیدگاه علمی، سلامتی بر مبنای میزان سازگاری و تعادل بدن نسبت به تغییرات دائمی تعریف شده که از دست دادن این تعادل و سازگاری، باعث کم شدن تدریجی کارایی بدن ما و در ادامه منجر به بیماری و مسن شدن میشود. کمپانی ژنِس (Jeunesse) اهمیت حفظ این تعادل را درک کرده و همه محصولات خود را با این هدف تولید میکند که بتواند در بازسازی تعادل بدن نقش داشته باشد. برای مثال محصول ” ریزرو ” (Reserve) به DNA ما کمک میکند تا بتواند صدمات ناشی از فشار تعادل را ترمیم کند. و یا محصول فینیتی (Finiti) به بزرگ شدن تلومر به منظور جلوگیری از توقف تقسیم سلولی کمک میکند که در نهایت منجر به جوانسازی سلولها و به تعویق افتادن پیری می شود.

طول عمر و سلامتی

واتس

منبع : ویلیام امزلاک ( William Amzallag )
مدیر علمی تولید محصولات کمپانی ژنس ( Jeunesse )