“لذت تناسب اندام و بازیابی عضلات بدن”

محصولات خانواده زِن – Zen، با نام انحصاری زِن بادی – Zen Bodi شناخته می‌شن و سری خاصی از محصولات ژنس هستن که متناسب با نیاز شما عزیزان نسبت به کنترل و کاهش وزن، زیبایی و تناسب اندام (خطی‌کردن اندام‌های بدن) و تغذیه بدن با منابع غنی از پروتئین، مواد معدنی و ترکیبات موردنیاز و الزامی در تغذیه بدن؛ تهیه و تولید شدن. در ادامه به معرفی مکمل‌های پودری زن فیت واتر فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch، یکی از محصولات قدرتمند از گروه زِن Zen خواهیم پرداخت.

مقدمه‌ای بر مکانیرم مکمل‌های پودری زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch
__________________________________________________________________________________

مکمل‌های پودری زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch با طعم دلنشین میوه‌ها و با برخورداری از ترکیبی غنی از فاکتورهای آمینواسیدی موردنیاز بدن، به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع سلامتی و عضو حیاتیِ سری محصولات زِن بادی ژنس – Zen Bodi شناخته می‌شه.

این محصول علاوه بر کمک به بازیابی عضلات بدن، به هضم و جذب پروتئین در بدن کمک می‌کنه. فاکتورهای آمینواسیدی موجود در ترکیبات زن فیت – Zen Fit علاوه بر کمک به چربی‌سوزی بدن، موجب ایجاد نشاط و پتانسیل بیشتر برای انجام فعالیت‌های مختلف شما عزیزان می‌شه.

وجود ترکیببی خاص در مکمل‌های پودری زن فیت ژنس – Zen Fit موجب حساسیت بالاتر مغز نسبت به هورمون لِپتین – Leptin می‌شه که بر اثر این واکنش، مغز ما در حین غذا خوردن، پیامِ ارسال شده از روده بنا به دریافت غذا در بدن و احساس سیری رو سریع‌تر دریافت می‌کنه.

مکانیزم عملکرد هورمون لِپتین – Leptin و نقش زن فیت – Zen Fit در کاهش وزن
__________________________________________________________________________________

هورمون لپتین – Leptin از سلول‌های اَدیپوز – adipose یا اَدیپوسایت – adipocyte و لایه‌‌های اِنتروسایت – entrocytes موجود در روده کوچک ترشح می‌شه که به مغز اجازه می‌ده تا با قطع احساس گرسنگی پس از دریافت غذا در بدن، به کنترل و ایجاد بالانس یا تعادل انرژی نسبت به غذای دریافت شده در بدن بپردازه و موجب کاهش چربی در لایه‌های اِنتروسایت – entrocyte بدن بشه.

هورمون لِپتین از سلول‌های چربی موجود در لایه‌های پیرامون روده کوچک ترشح می‌شه و تاثیر خودش رو بر هسته قوس‌دارِ هیپوتالاموس – arcuate nucleus of hypothalamus می‌ذاره.  هر چی حساسیت مغزی در بخش هسته قوس‌دارِ هیپوتالاموس نسبت به هورمون لِپتین – Leptin بیشتر باشه، کنترل مغز بر خورد و خوراک بدن بیشتر خواهد بود.

با کنترل بیشتر مغز بر تنظیم خورد و خوراک بدن و ایجاد فرایند چربی‌سوزی به واسطه فاکتورهای آمینواسیدی زِن فیت ژنس – Zen Fit، فرایند کاهش وزن تدریجی در بدن شما عزیزان رقم می‌خوره.

مکانیزم عملکرد زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch در حفظ تناسب اندام
__________________________________________________________________________________

عملکرد هورمون لِپیتن – Leptin در بدن، کنترل خورد و خوراک رو به دنبال داره که پیرو اون از انباشت چربی بیشتر در بدن جلوگیری می‌شه.

چربی‌سوزی به واسطه‌ی فاکتورهای آمینواسیدی، موجب کاهش چربی‌های مازاد انباشته شده در بدن و هضم و جذب بیشتر پروتئین می‌شه.

ایجاد نشاط بیشتر برای انجام فعالیت‌های ورزشی، ایجاد تاثیر بازیابی عضلانی بیشتر و ایجاد حالت خطی در بدن، نتایجی هستن که بر اثر مصرف تدریجی مکمل‌های پودری زن فیت ژنس – Zen Fit برای شما عزیزان به ارمغان میان.

مزایای استفاده از ترکیبات به‌کار رفته در زِن فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch
__________________________________________________________________________________

  • بازیابی عضلات بدن – Muscle recovery
  • کمک به چربی‌سوزی در بدن – Fat burning
  • ایجاد نشاط و میل بیشتر نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی – Lifting your mood
  • کنترل خورد و خوراک روزانه و پیشگیری از انباشت چربی مازاد در بدن

ترکیبات به‌کار رفته در زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch
__________________________________________________________________________________

ترکیبی اختصاصی از فاکتورهای آمینواسیدی معادل 5250 میلی‌گرم:

  • ال لیوسین – L’leucine
  • ال-ایزولیوسین – L’isoleucine
  • ال-والین – L’valine
  • ال-لیسین – L’lysine
  • ال-فِنیلالاناین – L’phenylalanine
  • ال-تِرِئوناین – L’threonine
  • ال-متیوناین – L’methionine
  • ال-تریپتومافان – L’tryptomaphan
  • ال-تایروزین – L’tyrosine
  • ال-سیستاین – L’cystine

نکته: این محصول از هیچ‌گونه ترکیبات حاوی تخم‌مرغ، ماهی، شِل‌فیش (سفره‌ماهی)، لبنیات، بادام زمینی، گندم یا سویا برخوردار نیست.

اطلاعات مصرفی زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch
__________________________________________________________________________________

هر بسته از محصول زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch با طعمی دلنشین از میوه‌ها، شامل 30 ساشه پودری می‌شه.

در هر وعده مصرفی یک ساشه پودری از زن فیت فروت پانچ ژنس – Zen Fit fruit punch رو در 8 الی 10 اُنس (معادل 235 الی 295 میلی‌لیتر) آب سرد مخلوط می‌کنیم و به خوبی هَمِش می‌زنیم (ترجیحا با استفاده از یک شِیکر – shaker). استفاده از این محصول به طور پیش‌فرض دو بار در روز و پیش از هر وعده غذایی یا بلافاصله پس از تمرین ورزشی هست. در صورتی که شما عزیزان تمایل داشته باشید می‌تونید در هر زمان دیگه‌ای از روز از این محصول استفاده کنین.

چرا ژنس رو برای مشاوره و خرید محصولات زیبایی و سلامتی انتخاب کنیم؟
__________________________________________________________________________________

تجربه ثابت کرده که ما در قالب مصرف‌کننده همیشه در مواردی احساس رضایت بیشتری داریم که می‌دونیم در حال خرید چه چیزی هستیم و از مشخصات و ویژگی‌های کاملش با خبریم. این همون خط مشی معروف کمپانی ماست که از سال‌ها پیش که فعالیتمون رو در خارج از ایران آغاز کرده بودیم، به عنوان مسیر اصلی خودمون پیش گرفتیم.

در حالِ حاضر هم تیم ژنس کِر – Jeunesse Care (ما) به عنوان تنها نماینده رسمی ژنس در ایران، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نه تنها به راهنمایی شما عزیزان در ارتباط با این که دقیقا از چه چیزی برای بهداشت، تغذیه و عملکرد بهتر بدنمون استفاده کنیم، بپردازیم؛ بلکه اینجاییم تا بهترین محصولاتِ خودمون رو در هر زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورت عدم دریافت پاسخ هر یک از پرسش‌های خودتون یا لزوم به دریافت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان از طریق شماره‌ 09124367065  قادر به برقراری ارتباط با تیم ژنس‌کِر خواهید بود.

در صورت نیاز به ارتباط سریع، همین حالا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

منبع: Jeunesseglobal